Μετά την Koenigsegg στον γερμανικό όμιλο δοκιμάζουν τις μηχανικές
ιδιότητες, τα πλεονεκτήματα και την αξιοπιστία που μπορεί να έχουν οι
κάρμπον τροχοί σε επιβατικά αυτοκίνητα.
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)
Μέχρι τώρα τροχούς από ανθρακονήματα έχουμε δει να τοποθετούνται σε
πανάκριβα σπορ μοντέλα όπως είναι το Koenigsegg Agera R ή το πιο
πρόσφατο One:1. Οι ThyssenKrupp Carbon Components και Maxion Wheels
είναι μερικές από τις εταιρίες που θεωρούνται ειδήμων στην κατασκευή
τροχών από ανθρακονήματα και ετοιμάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους,
αλλά και με διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες για την διάθεση και σε πιο
εμπορικά μοντέλα.
Οι κάρμπον τροχοί είναι ακόμη πιο ελαφριοί από τους αλουμινένιους με
βασικό πλεονέκτημα την μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Συγκεκριμένα,
ένας τέτοιος τροχός είναι έως 40% ελαφρύτερος από μία παραδοσιακή
σφυρήλατη αλουμινένια ζάντα. Το πιο ενδιαφέρον είναι πως οι δύο
προαναφερόμενες εταιρίες ανακοίνωσαν πως εξελίσσουν πρωτότυπους τροχούς
για το Volkswagen Group και πως ήδη βρίσκονται στο στάδιο των πρώτων
δοκιμών.
Πηγή:
newsauto.gr