Μετά την Koenigsegg στον γερμανικό όμιλο δοκιμάζουν τις μηχανικές ιδιότητες, τα πλεονεκτήματα και την αξιοπιστία που μπορεί να έχουν οι κάρμπον τροχοί σε επιβατικά αυτοκίνητα.
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)
Οι κάρμπον τροχοί είναι ακόμη πιο ελαφριοί από τους αλουμινένιους με βασικό πλεονέκτημα την μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Συγκεκριμένα, ένας τέτοιος τροχός είναι έως 40% ελαφρύτερος από μία παραδοσιακή σφυρήλατη αλουμινένια ζάντα. Το πιο ενδιαφέρον είναι πως οι δύο προαναφερόμενες εταιρίες ανακοίνωσαν πως εξελίσσουν πρωτότυπους τροχούς για το Volkswagen Group και πως ήδη βρίσκονται στο στάδιο των πρώτων δοκιμών.
Πηγή:
newsauto.gr