Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Ὁ Καζάκης ποὺ ΔΕΝ εἶναι …Χαζάκης.

Ὁ διαδικτυακὸς φίλος Μπαρμανῖκος ἀρκετὲς φορὲς ἔχει  ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ ἐν λόγῳ ἄτομον, ἄλλοτε γιὰ νὰ ἀποδείξῃ πὼς ψεύδεται συστηματικῶς κι ἄλλοτε γιὰ νὰ ἀποδομήσῃ τὰ ὅποια του θεωρητικὰ σχήματα. Καὶ ἔως τώρα τὸ ἔχει ἐπαναλάβει ἀρκετὲς φορὲς μὲ μεγάλη ἐπιτυχία. Ὅμως ὁ Μπαρμπανῖκος ἀποκαλεῖ τὸν Καζάκη Χαζάκη. Κι ἀκριβῶς σὲ αὐτὸ τὸ σημεῖον εἶναι ποὺ διαφωνῶ ἀπολύτως. Ὄχι μόνον δὲν εἶναι Χαζάκης, ἀλλὰ πρόκειται γιὰ κάποιον ποὺ καὶ γνωρίζει τὸ τὶ κάνει, μὰ κυρίως τὸ γιατὶ  τὸ κάνει. Κι ὁπωσδήποτε δὲν εἶναι γιὰ τὸ δικό μας καλὸ τὸ ὅ,τι κάνει.
Ἄς πιάσουμε ὅμως τὰ δεδομένα μας ἀπὸ τὴν ἀρχή. Ὁ Καζάκης δὲν ἐμφανίζει κάπου κάποιο βιογραφικό του. Ἀντιθέτως μάλιστα, ἄν καὶ εἶναι πλουσιότατον, δὲν …ἐντοπίζεται. Ἀντ΄  αὐτοῦ ὅμως ὁμολογεῖ ὁ ἴδιος πὼς ἔχει περάσει ἀπὸ τὰ γραφεῖα τῶν πολυεθνικῶν ὡς …τί; (Οἰκονομικός δολοφόνος ἴσως;)







(-μετὰ τὸ 9ο λεπτό- Ἡ Goldman Sachs ἦταν αὐτή ἄρα γέ;)
Ἐὰν ὅμως ἔχῃ ἐμπειρία σὲ αὐτὲς τὶς ἑταιρεῖες, τότε, ἀφ΄ ἑνὸς γνωρίζει ἐκ τῶν ἔσως τὰ κόλπα τους, ἀφ΄ἑτέρου ὅμως τὰ ἔχει χρησιμοποιήσει εἰς βάρος κάποιων. Αὐτοὶ οἱ κάποιοι, δυστυχεῖς πολῖτες ὅπως κι ἐμεῖς, στὴν ἐπίθεσιν μίας πολυεθνικῆς, μὲ σύμβουλο τὸν κάθε Καζάκη, ἔγιναν ἀκόμη πιὸ δυστυχεῖς, πιὸ ἐξηρτημένοι καὶ πιὸ δοῦλοι. Ἀλήθεια, ποῦ ἦσαν οἱ ἠθικοί φραγμοί τοῦ Καζάκη τότε; Καί γιατί κάποιος πού συμμετεῖχε στήν καταστροφή ἑνός λαοῦ, σήμερα νά ἐνδιαφέρεται γιά τόν δικό μας λαό; Ἐπεί δή δηλώνει …Ἕλλην; Μὰ κατ’ αὐτὸν Ἕλλην εἶναι ἀκόμη κι ὁ …Soros, ἐφ΄ ὅσον ἔχει συνδέσει τὰ συμφέροντά του μὲ τὴν Ἑλλάδα.





Δὲν θὰ ἀσχοληθῶ σήμερα μὲ τὸ κόμμα του καὶ τὶς ὅποιες κομματικές του γραμμές. Οὔτε θὰ ἀσχοληθῶ μὲ τὶς …ἐξάρσεις πατριωτισμοῦ τους, ποὺ τοὺς ὁδηγοῦν στὸ νὰ σηκώνουν σημαῖες στὸν Παρθενώνα. (Πατριώτης δὲν γίνεσαι ἐπεὶ δὴ σήκωσες μίαν ἡμέρα τὴν σημαία. Πατριώτης γίνεσαι ὅταν καθημερινῶς τὴν ἔχῃς στὴν καρδιά σου, ἀφ΄ ἑνός, κι ἀφ΄ ἑτέρου ὅταν ὑπηρετῇς τὸ δίκαιον, τὴν ἀλήθεια, τὴν Ἀνθρωπότητα σὲ κάθε σου βῆμα.)
Θὰ ἀσχοληθῶ μὲ καταγγελίες ποὺ ἔχουν γίνει ἤ ἀπὸ δικές του ὁμολογίες ἤ ἀπὸ πρόσωπα ποὺ τὸν γνώρισαν προσωπικῶς. Καὶ θὰ ξεκινήσω ἀπὸ τὴν φίλη μας τὴν Παναγιῶτα, ποὺ πέρασε καὶ ἀπὸ τὸ ΕΠΑΜ, γιὰ νὰ καταλήξῃ στὸ συμπέρασμα πὼς ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ μίαν ἀπὸ τὰ ἴδια.
Στὸ παρακάτω κείμενον οἱ «χρωματισμοί» δικοί μου.


Σίγουρα δεν είναι η Αθήνα όλη η Ελλάδα. Η διαφορά είναι πως όταν είσαι πιο κοντά προς το κέντρο, περισσότερα καταλαβαίνεις, έχοντας πιο άμεσα επαφή.
Υπήρξα και εγώ μέλος του ΕΠΑΜ και λογικό είναι όλοι να ζητούν αποδείξεις. Μερικές σίγουρα δεν λέγονται πριν έλθει το πλήρωμα του χρόνου. Μερικές όμως λέγονται επειδή είναι οι λεγόμενες «ανώδυνες» εύκολα αντιληπτές και γνωστές σε όσους τις έχουν ζήσει. 
Όταν είσαι κεφαλή ενός κόμματος και υποστηρίζεις την σωτηρία της πατρίδας, ποτέ δεν προτείνεις στα πρόβατα σε ερώτημά τους, να πάνε για μπάνιο αντί να πάνε να ψηφίσουν κάποιο άλλο κόμμα εκτός των συνωμοτικών. Όταν μάλιστα γνωρίζεις τον εκλογικό νόμο και πώς λειτουργεί υπέρ των βασικών κομμάτων. Το να δίνεις τέτοιου είδους εντολές, καλυμμένος επειδή στην δεύτερη αναμέτρηση δεν καταβαίνεις, δεν χρειάζεται να βλέπεις από την κλειδαρότρυπα για να μαθαίνεις μυστικά. Ούτε καλείς τον κόσμο να μην πληρώσει τις υποχρεώσεις του μια δεδομένη στιγμή όπως προφανώς γνωρίζεις, χωρίς να ακολουθεί την πρόταση αυτή ορθή τεκμηρίωση και πλαισίωση, πάνω στις οποίες θα στηρίζεται αυτή η απόφαση. Ούτε να έχεις έναν δικηγόρο, κατά τα άλλα ικανό κατά ομολογία άλλων και όχι δική μου, να γυρνάς στους αφελείς ανθρώπους να λες για να τους απογοητεύσεις ή να τους προετοιμάσεις εκ των προτέρων,  πως το ποσοστό της επιτυχίας είναι κάτω του 1%, όπως και έγινε τελικά όπως έμαθα. Είναι σαν να ξέρεις εκ των προτέρων πως θα αποτύχεις, προετοιμάζεις το έδαφος.
Κερδίζεις χρόνο και στέλνεις το πρόβατο επί σφαγή χωρίς όπλα.
Ούτε είναι υπέρ κανενός, «πρωτοπαλλήκαρο» του σε εύλογη ερώτηση από πυρήνα στο προσυνέδριο, «τι θα γίνει με την υπόθεση τελικά», να απαντά «ο αγώνας μετράει και όχι το αποτέλεσμα». Δηλαδή θυσία χωρίς αποτέλεσμα. Αυτά είναι σοβαρότατες ενδείξεις ελιγμών και στραβοτιμονιάς, επί σκοπού.
Ακόμα κάτι και λόγω θέσεως. Είχα εκφράσει από την αρχή της οργανώσεως, πως η διασπορά ήταν ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί. Αυτό το οποίο η μεγάλη μερίδα της εποχής εκείνης δεν ήταν σε θέση να το αντιληφθεί. Η αυτό-οργάνωση ως ιδέα ήταν …. απλά αρεστή, ελκυστική. Ίσως να εξακολουθούν όσοι απέμειναν να μην το αντιλαμβάνονται. Για τους νέο εγγραφέντες ούτε λόγος. Με την έλλειψη αυτής της αντιλήψεως, εύκολα διείσδυσαν και προωθήθηκαν ετερόκλητα άτομα ως προς τον αγνό αγώνα των μελών του και τα διέσπασαν. Επειδή υπήρξα άτομο που όσα έλεγα τα έγραφα και τα έστελνα μέχρι την κορυφή, στον δικό μου πυρήνα, τέθηκε θέμα, άκουσον άκουσον, «ότι δεν είναι αναγκαίο να διακινούνται ελεύθερα απόψεις μελών». Αυτό φυσικά δεν συνέφερε και όπως καταλαβαίνεις, αθώε μου θα σε ονομάσω υπερασπιστά, ονομάζεται λογοκρισία.
Το να ακολουθείς την τακτική του «διαίρει και βασίλευε» είναι σαν να περπατάς στις ίδιες ράγες, δεν νομίζεις; Συσπείρωση έχει ανάγκη ο κόσμος και όχι διασπορά. Όταν δε το προφέρεις, έχει σημασία και ο τρόπος με τον οποίο το προτείνεις
Όταν ως νεοεκλεγείσα συντονίστρια ζήτησα να συγκληθούν όλοι οι πυρήνες, μετά την αποτυχία των εκλογών, ώστε να αρχίσουν τα μέλη να γνωρίζονται και να ακουστούν ευρύτερα οι απόψεις των μελών, έπεσαν να με φάνε κάποιοι, προφασιζόμενοι διαφόρους λόγους για την μη αναγκαιότητα του εγχειρήματος, ήτοι αυτοί που σήμερα βρίσκονται στην κεντρική επιτροπή. Αυτοί, ειδικά ένας εξ αυτών, όταν τυχαία συναντηθήκαμε σε κάποια διαδήλωση, μου ζήτησε συγγνώμη εκ των υστέρων, όταν εγώ πια είχα ήδη φύγει και δεν ήμουν απειλή.
Από πριν αλλά και μετά, σιγά σιγά άρχισαν πολλά μέλη να αποχωρούν. Και όλα αυτά δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με οποιαδήποτε εμπάθεια. Εμπάθεια θα είχα αν αισθανόμουν πως έχασα κάποια ευκαιρία σημαντική. Αντίθετα ευτυχώς που ήλθαν έτσι τα πράγματα, γιατί θα ανήκα στους …. Χαμένους.
Να πω και κάτι τελευταίο ;  Μήπως γνωρίζεις το σοβαρό επεισόδιο που έλαβε χώρα στο πρόσφατο συνέδριο, σχετικά με την υποστήριξη του υπευθύνου του ιατρικού τμήματος, που ούτε το μικρό του δακτυλάκι δεν κούνησε μια φορά, από πλευράς της κεφαλής του κόμματος, όταν όλοι οι ιατροί εξανέστησαν και λογικό ήταν, άνθρωποι που αφιέρωναν ώωωωωρες ολόκληρες προσφέροντας έργο αφιλοκερδώς και αντί να αναγνωριστούν έστω και ηθικά, απαξιώθηκαν; 
Λυπάμαι αν σε απογοητεύω, λυπάμαι αν δεν μπορείς να δεις ποια είναι η πραγματικότητα, που θα έπρεπε πρώτα αυτό να σε απασχολεί, όπως και κάθε λογικό άνθρωπο, όταν υποστηρίζει πως νοιάζεται για την πατρίδα.
Είναι αλήθεια πως οι άνθρωποι που τον ακολούθησαν στην αρχή έφυγαν και δεν έφυγαν τυχαία. Όσο για τα νέα μέλη που αναφέρεις, επιχείρημα όχι και τόσο βάσιμο στην βάση που εσύ τοποθέτησες, θα έχει αξία όταν ανάλογα με την πρέπουσα προσοχή και αντίληψη θα εξακολουθήσουν να σπαταλούν τον χρόνο τους εκεί. Επειδή είχα καταλάβει τι συνέβαινε και χωρίς να έχω καμμία διάθεση να διαπιστώσω κάτι παραπάνω, όταν η διαπίστωση ερχόταν σε αυτά που αφορούν στον κάθε απλό πολίτη σαν και εμάς, πίστευα με την πρότασή μου να ενωθεί η βάση αντί να διασκορπίζεται και πως με αυτόν τον τρόπο θα ήταν αυτή που θα καθοδηγούσε και θα ανάγκαζε προς συγκεκριμένες ωφέλιμες καταστάσεις. Δυστυχώς όμως φίλε μου η μάζα παραμένει μάζα όπου και αν βρίσκεται, ασχέτως κινημάτων. Και αυτό με στεναχωρεί διπλά όταν αφορά στα αδέλφια μας, που ίσως εσύ τους προσφωνείς συντρόφους.
Μήπως να σου δώσω ένα ερώτημα για βαθειά σκέψη και προβληματισμό, που αφορά όχι μόνον στον Καζάκη, αλλά σε όλα τα λεγόμενα αντιμνημονιακά κινήματα, πόσο μάλλον στα κόμματα της αντιπολιτεύσεως στο σύνολό τους ; 
Γιατί καλούν τον κόσμο να βγει στους δρόμους «να πάρει λέει τις τύχες στα χέρια του (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)» Αλήθεια; με αυτόν τον τρόπο ; να αιματοκυλιστεί η χώρα ; αφού υπάρχει ευκολότερος και απείρως ανώδυνος τρόπος, μη δίνοντας πάτημα για περαιτέρω φασιστικές επιβολές.
 Ή μήπως είναι τόσο ανίκανοι όλοι αυτοί οι αρχηγοί να εμπνεύσουν τους οπαδούς τους, όντες μπροστάρηδες ως οφείλουν; ή μήπως εν τέλει υπάρχει δόλος ;

Ή μήπως νομίζεις πως μοιράζοντας φυλλάδια στους δρόμους ή πληρώνοντας για σημαιούλες, ασκείς αντιμνημονιακή πολιτική; Γιατί άλλες ουσιαστικότερες και αποτελεσματικότερες δράσεις ουδέποτε προτάθηκαν και οι πυρήνες το μόνον που έκαναν και κάνουν είναι να περιμένουν μέσω των γραμματέων τους να πληροφορηθούν για …. Δράσεις που έρχονται από τα κεντρικά. 
Μην μου πεις πως είσστε ελεύθεροι να πράξετε και να προτείνετε ριζοσπαστικές δράσεις, γιατί θα είσαι υπόλογος στον εαυτό σου και όχι σε κάποιον άλλο. Ούτε υπάρχει κάτι το πραγματικά χειροπιαστό ως επίτευγμα στα τρία χρόνια αυτά, μέσα από ετούτη την κίνηση, πέραν του μαντρώματος δυστυχών ανθρώπων που ψάχνουν να βρουν μια λύση, μια κάλυψη που ούτε αυτή τους παρέχεται. 
Ούτε φυσικά είναι μόνον στο ΕΠΑΜ αυτό που συμβαίνει ως τελικό αποτέλεσμα. Ή μήπως δεν ξέρεις πόσοι μεγάλοι – πολυάριθμοι πυρήνες διαλύθηκαν για τούτα και τα άλλα; Σίγουρα δεν θα έπεσε ποτέ στην αντίληψή σου, πριν την λογοκρισία, ότι γίνονταν σοβαρές προτάσεις πυρήνων που έμεναν επί «χάρτου» μόνον, ανεκπλήρωτες, που ουδέποτε συζητήθηκαν σε ευρεία συνέλευση μελών.
Αν αφιέρωσα χρόνο να σου γράψω αυτές τις αράδες, γνώριζε πως θα ήμουν και θα είμαι η πρώτη που θα χαιρόταν να βγεις εσύ αληθινός. Γιατί δεν έχει σημασία το που βρίσκεται κάποιος, αλλά τουλάχιστον οι σκοποί αυτών που τις οργάνωσαν να είναι ειλικρινείς και καλοπροαίρετοι. Όπως βλέπεις ούτε καν αναφέρομαι για τον σκούφο του εμβλήματος, που έγινε μεγάλη μάχη ως στοιχείο αποδείξεως περί του αντιθέτου, μέχρι να κοπάσει στην δίνη του χρόνου. Δεν ξέρω ποιες είναι οι προσωπικές σου προθέσεις, αλλά τις εκλαμβάνω εξ αρχής ως καλοπροαίρετες, όπως σιγουρότατα είναι και οι δικές μου επίσης, με βαθειά εμπειρία αυτών που λέω. Όσον αφορά στο άτομό μου, στο άτομό σου, όπως και για κάθε σωστό άτομο, ένα έχει σημασία. Να αγαπά πραγματικά τον τόπο του. Γιατί άμα τον αγαπά όπου και να είναι θα πράξει το σωστό την στιγμή όταν θα έλθει. Αρκεί να την αντιληφθεί έγκαιρα. Όλα τα άλλα διορθώνονται. Τα μη αναστρέψιμα δεν διορθώνονται. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μην συμβεί. Όποιος όμως φίλε μου κάνει εκπτώσεις, τότε μυρίζει το πράγμα. Τα πιο σοβαρά, όπως προείπε η Πόπη, στην ώρα τους.
Ούτε διαγράφεις ή φράζεις σχολιαστές, περιπτώσεις που γνωρίζω πολύ καλά που τους έχει συμβεί, επειδή εκφράζουν σε διάφορα θέματα, αντίθετες τοποθετήσεις, ενώ από την άλλη να μιλάς για φασίστες και για φασισμό. Ούτε κάνεις δημόσιες αναφορές κατά το παρελθόν περί δωροδοκίας, όταν δεν βρίσκεται παρών ο «δωροδοκών», ακόμα και αν είναι αλήθεια, γιατί πρέπει οπωσδήποτε να το αποδείξεις (!!) Είναι μεγάλη υπόθεση ο χειρισμός της γλώσσας και των λέξεων αγαπητέ μου, καθώς και της όποιας γνώσεως πληροφοριών. ΜΕΓΑΑΑΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ
Ούτε φυσικά θα πέσω σε τρυπάκι συζητήσεως δραχμή ή ευρώ. Γιατί ουδέποτε υπήρξε ουσιαστικά αυτό το πρόβλημα.  ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, άσχετα αν είμαι οπαδός του εθνικού νομίσματος εξ αρχής και εξακολουθώ να είμαι, παρʼ όλο που με μπερδεύουν σοβαροί οικονομολόγοι όπως ο Βασίλης Βιλιάρδος, κάνοντας αναλύσεις και αναφορές πως υπό αυτές τις συνθήκες σήμερα, θα ήταν απόλυτα καταστροφικό, υπαγόμενοι επιπλέον στο Αγγλικό δίκαιο. Δηλαδή όπως έξυπνα το χειρίζονται οι Αμερικανοί, να στέλνουν το ευρώ στο νταβάνι, κάνοντας την Ευρώπη μη ανταγωνιστική στις εξαγωγές της κλπ, με αποτέλεσμα να επιβάλλονται σκληρότερες πολιτικές στις πλάτες των ανθρώπων και χωρίς να είναι η πραγματική αξία του νομίσματος αυτή.
 Δημιουργούν δηλαδή φούσκα εις βάρος των Ευρωπαϊκών λαών. Η Ευρώπη και η ηγεσία της φταίει σε αυτό, επειδή ήξερε από την αρχή τι έπρεπε να κάνει και δεν το κάνει μέχρι σήμερα, συνένοχη σε έναν πλασματικό πόλεμο τραπουλόχαρτων. Δεν είμαι οικονομολόγος ώστε να βάλω τις δικές μου απόψεις ανάμεσα στις δύο αντιπαραθέσεις. 

Ούτε επίσης θα μπω στο τρυπάκι των άλλων στο «που βρίσκει τα χρήματα, να οργώνει όλη την Ελλάδα;» Ας τα βρίσκει όπως θέλει και ας φροντίσουν οι υπόλοιποι για την διαφάνεια, αρκεί ο σκοπός να είναι ιερός. Ούτε θα μπω στο τρυπάκι να τον κατηγορήσω όπως άλλοι, γιατί μετέφρασε βιβλία γνωστών νεοταξίτικων τεχνοκρατών, σκεπτόμενη την εύλογη αιτία αυτή του βιοπορισμού. Εξάλλου οι πράξεις και οι κινήσεις είναι οι φάροι σε δεδομένες στιγμές, που θα επιβεβαιώσουν ή θα ανατρέψουν την όποια κατηγορία.
Κάνε μια αναδρομή στην διαχείριση των δημοσίων εμφανίσεών του και των διακοπών τους τελικά σε γνωστά κανάλια και ίσως καταλάβεις πιο πολλά. Γιατί όπως έχω δει τώρα τελευταία, όλο και τον καλούν για τα «φώτα» του σε πάνελ. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως είναι ένας πολύ διαβασμένος άνθρωπος, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τα της τρέχουσας οικονομίας, όταν έχει υπάρξει στέλεχος ή υπάλληλος τέλος πάντων της γνωστής Goldman sacks. 
Σιγουρότατα δεν είμαι από αυτούς που επιδιώκουν τις διχόνοιες. Η γνώση όμως και η αντίληψη θα πρέπει να είναι αυτές που να μας καθοδηγούν. 
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ.
Παναγιώτα Δρακονταειδῆ
(
naya Drak)
σχόλιο στὰ «ἀττικὰ νέα»
Ἔχουμε ἐδῶ λοιπὸν μία ἐπώνυμη καταγγελία, ἀπὸ ἄνθρωπο ποὺ τὸν γνώρισε καὶ εἰσῆλθε στὸ κόμμα του, ἀλλὰ προφανῶς, γιὰ λόγους ποὺ μόνον ὁ Καζάκης γνωρίζει, ἐφήρμοσε στὶς γνωστὲς «καλὲς καὶ δοκιμασμένες» τακτικὲς τοῦ παλαιοκομματισμοῦ. Οὐσιαστικῶς κι αὐτός, ὅπως κι ὁ Σπίθας, (ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ …«πολιτικοὶ φωστῆρες» μας) δὲν φέρνουν κάτι νέο… Ἀλλαγὴ τῆς ὄψεως τοῦ …ἰδίου νομίσματος φέρνουν.
Γιατί ὁ Καζάκης ἀκόμη δέν μπῆκε στήν βουλή; Αὐτὸ εἶναι ἕνα ἐρώτημα πού, κατὰ μίαν ἔννοιαν, μᾶς ἀπαντᾶ ἡ Παναγιῶτα. Δὲν ἔφθασε ἀκόμη ἡ ὥρα του. Ἄνοιξε τὸ μαγαζάκι τοῦ ΕΠΑΜ, τὸ στελέχωσε μὲ πρόσωπα ἀρεστά, ἀπεμάκρυνε τὰ πρόσωπα ποὺ θὰ …ἐνοχλοῦσαν κι ἀναμένει. Τί;; Μὰ τὸ …πλήρωμα τοῦ χρόνου. Τὸ σύστημα πάντα προβλέπει, πρὶν ἀπὸ ἐμᾶς, γιὰ ἐμᾶς, τὶς ἐφεδρεῖες του.
Ἄς ἐξετάσουμε ὅμως ἀκόμη μίαν παράμετρο. Τὸ σενάριον τῆς δραχμῆς, ποὺ ὑποτίθεται πὼς εὐαγγελίζεται ὁ Καζάκης. Ἀλήθεια;;  Τινί τρόπῳ; Μέ ἀναγνώρισιν τῶν ὑπαρχόντων «χρεῶν», πού ἡ πρώην ἐργοδότριά τους «μαγείρευσε» μέ τήν συμμορία τοῦ Σημίτου; Ἤ μέ μή ἀναγνώρισιν; Ἐὰν αὔριο, γιὰ παράδειγμα, τόν θέταμε ὑπουργό οἰκονομικῶν, ἀπό ποίαν βάσιν θά ξεκινοῦσε συζητήσεις; Ἀπό τήν ἀναγνώρισιν τῶν ἔως σήμερα ὑπογραφῶν ἤ ἀπό τήν ἀρχή δημιουργίας τοῦ Ἑλλαδοκαφριστάν; Διότι ἐὰν ξεκινοῦσε ἀπὸ τότε, μόνον νὰ …σβήνῃ θὰ ἔπρεπε. Ἄν ὅμως ξεκινοῦσε ἀπὸ τὶς τελευταῖες ὑπογραφές, στὴν καλλιτέρα τῶν περιπτώσεων, θὰ ἀφαιροῦσε ἀπὸ τὸ «χρέος» μόλις τὰ …25 δισεκατομμύρια, ποὺ μὲ …«πολὺ κόπο», ἀλλὰ καὶ μὲ μπόλικη διαφήμισιον, ὁμολογουμένως …«ἀνεκάλυψε» ἡ Ζωή!!!


Παρένθεσις
Καὶ πολλὰ θὰ ἦταν. Διότι ὅλη αὐτὴ ἡ ἐπιτροπὴ παρῳδία μᾶς δούλευε καὶ μᾶς ἐπεξεργαζόταν κανονικότατα, πρὸ κειμένου νὰ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ἀνύπαρκτα χρέη. Ἀπὸ μόνα τους τὰ ἐξοπλιστικά, σὲ «παρατυπίες» ξεπερνοῦν τὰ 80 δισεκατομμύρια-βάσει δηλώσεων τοῦ Καμμένου σὲ στενοὺς κι ἀνοικτοὺς κύκλους. Ἐὰν συνυπολογίσουμε καὶ τὶς ἀνα-καὶ ξανὰ μανά-χρηματοδοτήσεις τῶν τραπεζῶν, ποὺ ξεπερνοῦν τὰ 230 δισεκατομμύρια… ΚΑΙ τὰ τῶν ὀλυμπιακῶν ἁρπακτῶν, ποὺ οὐδεὶς γνωρίζει τὸ ἀκριβές τους ὕψος… Καὶ τὰ τῆς Siemens… Καὶ τὰ τῶν ΜΚΟ… Καὶ τὰ τῶν ἐπιδοτήσεων… Καὶ τὸν ἔκλυτο βίο δύο αἰώνων, μαζὺ μὲ τὶς ὅποιες, μικρὲς ἤ μεγάλες «προμηθειοῦλες»… …τότε τὸ ποσὸν θὰ φθάση τόσο ὑψηλά, ποὺ θὰ …ἀγοράζαμε ὅλον τὸν πλανήτη, ἐὰν τὸ εἴχαμε στὰ χέρια μας!!!
Κλείνει ἡ παρένθεσις.
Συζητᾶμε λοιπόν γιά τάν καζάκειο ἐκδοχή καὶ τό σενάριον τῆς δραχμῆς; Ὑπό ποιές προϋποθέσεις; Αὐτός δέν ἦταν πού ἔστειλε τόν κόσμο νά στηρίξῃ (ξανὰ μανά, καὶ πάλι ξανὰ μανά, τΣΥΡΙΖΑ, ψηφίζοντας ΟΧΙ στό ΣΤΗΜΕΝΟ δημοψήφισμα ὑπέρ τοῦ ΟΧΙ;;;


Τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ δημοψηφίσματος εἶναι ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ καὶ λέγεται «ΟΧΙ»!!!

Ἀπό τήν μία ἔβριζε τόν τΣΥΡΙΖΑ κι ἀπό τήν ἄλλην ἔτρεχε νά τόν στηρίξῃ;;;
Καί στίς πλατεῖες δέν κατέβαζε κόσμο;
Καί στό δημοψήφισμα δέν ἔτρεχε;
Καί, ὅπως τὸ ΚΚΕ, ἀν τί τῆς ἀποχῆς, δέν νομιμοποίησε κάτι παράνομο; (Δημοψήφισμα ποὺ θεωρεῖ πλειοψηφία τὸ 40% τοῦ πληθυσμοῦ εἶναι γιὰ …πέταμα!!! Τοὐλάχιστον!!!)

Τί δέν καταλάβαμε; Ἤ μήπως θέλει ἐδῶ καί τώρα ἐμφύλιο; Ἴσως καί κάποιες κρεμάλες; Μέ ποιά κεφάλια νά τίς στολίσουν ὅμως;

Φιλονόη


Σημείωσις

Βέβαια… Ἡ Παναγιῶτα λέει, ἀλλὰ …δὲν λέει καὶ κάτι. Ἀοριστολογίες καὶ γενικολογίες καὶ λίγο ἔως πολὺ αὐτὰ ποὺ λέει τὰ γνωρίζουμε… Κι αὐτὸ τό: «Μερικές (ἀλήθειες) σίγουρα δεν λέγονται πριν έλθει το πλήρωμα του χρόνου. Μερικές όμως λέγονται επειδή είναι οι λεγόμενες «ανώδυνες» εύκολα αντιληπτές και γνωστές σε όσους τις έχουν ζήσει.»
Πολὺ μὲ προβλημάτισε αὐτὴ ἡ τοποθέτησις. Γιατί δέν λέγονται μερικές ἀλήθειες ἐάν δέν ἔλθῃ τό πλήρωμα τοῦ χρόνου; Καί γιατί μερικές λέγονται ἐπεί δή εἶναι οἱ λεγόμενες «ἀνώδυνες» καί εὔκολα ἀντιληπτές καί γνωστές σέ ὅσους τίς ἔχουν ζήσει; Ποιές εἶναι αὐτές οἱ ἀλήθειες; Καί ποιός κρίνει τό ἐάν εἶναι ἡ ὥρα τους νά εἰπωθοῦν, ἤ ὄχι;
Ἄς ὑποθέσουμε πὼς ἐγὼ θέλω νὰ διδαχθῶ ἀστροφυσική, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἰδέα ἀπὸ φυσική. Πάω σὲ μίαν αἴθουσα πανεπιστημίου καὶ ὁ καθηγητὴς ἀστροφυσικῆς διδάσκει καὶ διδάσκει καὶ διδάσκει. Σαφῶς καὶ δὲν θὰ καταλάβω κάτι. Μᾶλλον, γιὰ τὴν ἀκρίβεια, θὰ καταλάβω …τίποτα. Ἀλλά αὐτό εἶναι τό ζήτημα; Ὁ καθηγητής τίς λέει ἤ τίς κρύβει; Μήπως θά μέ περιμένη νά …ὡριμάσω γιά νά τίς πῇ;
Ὄχι, ἁπλῶς τὶς λέει καὶ μοῦ ζητᾶ, ἐμμέσως, νὰ πάω νὰ μάθω φυσικη καὶ μετὰ νὰ ἐπισκεφθῶ τὶς αἴθουσες διδασκαλίας του.
Ὅμως, τὸ πιθανότερον, ἐὰν πράγματι θέλω ἀπὸ καρδιᾶς νὰ μάθω ἀστροφυσική, θὰ «ῥουφῶ κάθε του λέξιν» ἔως νὰ κατανοήσω πλήρως τὸ περιεχόμενον τῶν λόγων του. Κι ἔως τότε, ἀκόμη κι ἐὰν ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ, θὰ κρατῶ στὴν μνήμη μου τὶς πληροφορίες τοῦ καθηγητοῦ, πρὸ κειμένου νὰ τὶς συνδέσω, στὴν ὥρα τους, ὑπόλοιπα.
Αὐτό θέλει νά πῇ ἡ Παναγιῶτα ἤ κάτι ἄλλο;
Διότι ἐὰν θέλῃ νὰ πῇ αὐτό, δὲν τὸ λέει.
Ἐὰν ὅμως θέλῃ νὰ πῇ κάτι ἄλλο…
…τότε…!!!

Κατ’ ἐπέκτασιν, παραμένοντας στὰ τοῦ Καζάκη, ἡ Παναγιῶτα ἀποφασίζει νά μήν μᾶς πῇ ὅλες τὶς ἀλήθειες, διότι ἐκείνη κρίνει πώς δέν ἦλθε τὸ πλήρωμα τοῦ χρόνου; Καί πότε θά ἔλθη; Ὅταν ὁ Καζάκης θά κάθεται σέ κάποιο ὑπουργεῖο καί θά διαχειρίζεται τίς νέες ἐπιθέσεις τῆς κάθε Goldman Sachs  εἰς βάρος μας; Τς τς τς… Δὲν κάνει…



Πηγή: