Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

"ΤΡΙΦΥΛΟΣΧΗΜΗ ΟΙΝΟΧΟΗ ΡΥΘΜΟΥ ΑΙΓΑΓΡΩΝ ΤΟΥ 640-630 Π.Χ"

Η Ιωνική αγγειογραφία συνέβαλε σημαντικά στη δημιουργία και τον εμπλουτισμό του λεγόμενου «ανατολίζοντος» Κεραμικού ρυθμού, ο οποίος διαδέχτηκε το Γεωμετρικό και κυριάρχησε στην κυρίως Ελλάδα κατά τον 7ο αι. π.Χ. Ο σημαντικότερος Ιωνικός Κεραμικός ρυθμός είναι ο Ρυθμός των Αιγάγρων.

Ο ρυθμός των αιγάγρων, ο σημαντικότερος και πλέον αναγνωρίσιμος κεραμικός ρυθμός της Μικράς Ασίας, κυριαρχεί για περίπου έναν αιώνα στην αγγειογραφία της ανατολικής Ελλάδας, από τα μέσα του 7ου έως τα μέσα του 6ου αι. π.Χ.1 Σε μια εποχή που στη μητροπολιτική Ελλάδα θριαμβεύει ο μελανόμορφος ρυθμός, στην ανατολική υπάρχει μια συνέχεια της πρώιμης ανατολίζουσας παράδοσης. Τα σώματα των ζώων αποδίδονται με σκιαγραφία, ενώ οι λεπτομέρειες της ανατομίας είτε με γραμμές στο χρώμα του πηλού (έξαρση) είτε με ζώνες χωρίς γέμισμα στο κάτω μέρος ζώων (περίγραμμα). Τα κεφάλια των ζώων και των σπάνιων ανθρώπινων μορφών που απαντούν είναι αποδομένα με την τεχνική του περιγράμματος.

Trefoil oinochoe Wild Goat rate of 640-630 BC

The Ionic angiography has contributed significantly to the creation and enrichment of so-called "Orientalizing" Ceramic rate, which was succeeded in Geometric and dominated mainly Greece during the 7th century. BC The most important Ionic Ceramic rate is the Wild Goat style.

The Wild Goat style, the most important and most recognizable ceramic pace of Asia Minor dominated for about a century in pottery of eastern Greece, from the mid-7th to mid-6th century. BC.1 At a time in mainland Greece triumphs the black-figure, on the east there is a continuum of early Orientalizing tradition. The bodies of animals rendered in silhouette, the details of anatomy or lines clay-colored (flare) or areas without filling the bottom animals (outline). The heads of animals and rare human figures answering apodomena is the technique of contour.



Πηγή: