Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ... ήρθε και η σειρά μας"

ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ!!!... Θα καταργήσουν και τα χρήματα. Ούτε να πουλάς, ούτε να αγοράζεις. Σχεδόν οι μισοί θα χάσουμε το δικαίωμα να ζούμε.
Η κυβέρνηση προωθεί την κατάργηση των μετρητών με στόχο την φοροδιαφυγή υποτίθεται αλλά ας μην κρυβόμαστε άλλος ο στόχος τους, είναι το πέρασμα στο χάραγμα του ανθρώπου.Την μια ημέρα ακούμε πως οι του Δημοσίου θα κάνουν χρήση του μισού μισθού τους σε πλαστικό χρήμα και την άλλη ημέρα παρα τις πρωϊνές διαψεύσεις ακούμε το βράδυ πως θα πάμε σε κατάργηση των χρημάτων
Αλήθεια ποιος είναι ο στόχος τους άραγε;


Η φοροδιαφυγή;
Ψέμα φίλοι μου. Γιατί για να κάνει κανείς φοροδιαφυγή θα πρέπει να έχει και δουλειά. Και στην Ελλάδα κανείς δεν νοιάζεται για να έχεις δουλειά.
Με τον ένα ή άλλο τρόπο σε αφήνουν άνεργο ή να δουλεύεις μεν αλλά να μην πληρώνεσαι στο τέλος, είτε γιατί το αφεντικό σου τον ξάφρισαν με τα φορολογικά μέτρα είτε γιατί οι πελάτες σου δεν μπορούν να σε εξοφλήσουν για τις δουλειές που τους έχεις κάνει.
Ο πραγματικός στόχος τους είναι άλλος.
Να επιβάλλουν την νέα τάξη πραγμάτων, δηλαδή την βίαια αρπαγή όλων των περιουσιών για να εξοφληθούν οι παράνομοι φόροι ή εισφορές και πρόστιμα που μπήκαν τα προηγούμενα χρόνια αδιαφορώντας πόσοι θα το αντέξουν.
Επιβολή νέων φόρων επι ανύπαρκτων εισοδημάτων αφού με το άνοιγμα των λογαριασμών σε βάθος δεκαετίας και βάλε θα σου παρουσιάζουν την κάθε κατάθεσή σου σαν εισόδημα αδιαφορώντας αν τα είχες πάρει πριν από λίγο από την ίδια Τράπεζα απλώς επειδή δεν τα χρειάστηκες και τα ξανακατάθεσες και μην σας φανεί αστείο αλλά έτσι γίνεται σήμερα σε όσους ελέγχουν.
Και φυσικά ο κυριώτερός τους στόχος είναι να αναγκάσουν αυτούς που έχουν μετρητά κάτω απο το στρώμα να τα εμφανίσουν στις Τράπεζες αφού θα τους είναι άχρηστα πλέον με σκοπό να επιβάλουν και εκεί φόρους για την απόκτησή τους και στο τέλος να τα κουρέψουν.
Προκαλούν μια αναστάτωση στην αγορά που η ζωή του ενός θα επηρεάζει και του άλλου.
Δηλ. αν έχω ένα κατάστημα ή σπίτι και ο ενοικιαστής δεν μπορεί να με πληρώσει γιατί του τα παίρνει η εφορία αυτομάτως και εγώ δεν θα μπορώ να πληρωθώ απο αυτόν και σαν να μην φτάνει αυτό θα κληθώ και επι πλέον να πληρώσω φόρο για αυτά που δεν πήρα. Πές τε μου τότε εγώ θα μπορέσω να είμαι συνεπείς στις υποχρεώσεις που μου έχουν φορτώσει; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Αλλά αν χρωστάω στην εφορία θα χάσω το δικαίωμα να κάνω αλλού πληρωμές αφού μέσω των Τραπεζών θα μου πάρουν τον φόρο με αποτέλεσμα να αδυνατώ να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου σε κάποιον άλλο πολίτη αυτής της χώρας ο οποίος με την σειρά του θα έρθει στην δική μου θέση κ.ο.κ.
Επίσης όποιος θα είναι άνεργος δεν θα μπορεί να πληρώσει κανέναν λογαριασμό αφού δεν θα έχει δικά του χρήματα και κανείς δεν θα του δίνει βοήθεια αφού δεν θα έχει τον τρόπο εκτός της δωρεάς ακόμη και αν είναι πατέρας προς γιό.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ... ήρθε και η σειρά μας.



Πηγή:
Παναγιώτης Γεωργόπουλος
ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ