Είναι
οι ίδιοι άνθρωποι που μιλάνε για οικουμενική κυβέρνηση και για εθνική
διαπραγάτευση. Τι όμως να διαπραγματευτούν αυτοί οι άθλιοι υπάλληλοι των
γερμανικών λόμπι στις Βρυξέλλες ;;;
Όσοι
είχατε ακόμη απορίες για το ζήτημα της μη διεκδίκησης των γερμανικών
αποζημιώσεων, οι ευρωβουλευτές της ΝΔ σας τις έλυσαν όλες !!!
Οι
ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας είπαν «ΟΧΙ» στη σύσταση εξεταστικής
επιτροπής σχετικά με τις ευθύνες της Κομισιόν και των κρατών για το
σκάνδαλο της Volkswagen.
Η
Μαρία Σπυράκη απείχε, λέγοντας ότι το θέμα πρέπει πρώτα να εξεταστεί
“επιστημονικά και τεχνικά” και εν συνεχεία το πόρισμα να κατατεθεί στην
Ευρωβουλή.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε την Πέμπτη (17 Δεκεμβρίου) υπέρ της
σύστασης εξεταστικής επιτροπής για το σκάνδαλο των εκπομπών της
Volkswagen, με την εντολή να διερευνήσει τις αποτυχίες της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής και των κρατών μελών να εφαρμόσουν τη νομοθεσία της ΕΕ.
Η αριστερή πτέρυγα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την τελευταία στιγμή κατάφερε να βάλει την ψηφοφορία στην ημερήσια διάταξη της ολομέλειας της Πέμπτης.
Περισσότεροι από 250 βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υπέγραψαν ένα αίτημα για να ξεκινήσει μια εξεταστική επιτροπή για το σκάνδαλο. Το αίτημα παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Κοινοβουλίου των προέδρων των πολιτικών ομάδων την Τετάρτη (16 Δεκεμβρίου).
Οι ευρωβουλευτές ψήφισαν με 354 ψήφους υπέρ και 229 κατά για τη σύσταση της επιτροπής, που θα έχει περιθώριο ενός έτους για να παρουσιάσει τα συμπεράσματά της. Η εξεταστική επιτροπή έχει την εξουσία να κλητεύσει μάρτυρες και να απαιτήσει απόρρητα ή εμπιστευτικά έγγραφα σχετικά με τις έρευνές της.
Από τις ελληνικές ομάδες της Ευρωβουλής μόνο η ΝΔ καταψήφισε την πρόταση. Συγκεκριμένα οι Γιώργος Κύρτσος, Ελίζα Βόζεμπεργκ και Θοδωρής Ζαγοράκης ψήφισαν κατά της εκεταστικής επιτροπής ενώ Μαρία Σπυράκη και Μανώλης Κεφαλογιάννης δεν συμμετείχαν στην ψηφοφορία.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την EurActiv.gr μετά τη δημοσίευση αυτού του άρθρου, η Μαρία Σπυράκη επεσήμανε ότι απείχε από την ψηφοφορία διότι ναι μεν συμφωνεί με την συγκρότηση της εξεταστικής επιτροπής, ωστόσο πρέπει να ακολουθηθεί διαφορετική διαδικασία.
“Το θέμα πρέπει πρώτα να ελεγθεί με τεχνικά και επιστημονικά κριτήρια, κάτι που δεν μπορεί να κάνει το Κοινοβούλιο, και μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος να κατατεθεί στην Ευρωβουλή”, υπογράμμισε.
Δείτε ΕΔΩ πώς ψήφισαν οι Έλληνες ευρωβουλευτές.
Η εντολή της έρευνας
Η επιτροπή έχει εντολή να ερευνήσει την αποτυχία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των κρατών μελών να επιβλέψουν τις διαδικασίες δοκιμής των εκπομπών και να εισάγουν δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Θα έχει επίσης τη δυνατότητα να διερευνήσει κατά πόσον η Επιτροπή και τα κράτη μέλη «έθαψαν» αποδεικτικά στοιχεία για τις «παραποιημένες συσκευές» πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της WV στις 18 Σεπτεμβρίου του 2015.
Οι επιπτώσεις του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας από τις αποκαλύψεις της Volkswagen είχε μεγάλο αντίκτυπο στους πολιτικούς και τους πολίτες της Ευρώπης.
Σημειώνεται ότι η γραμμή του κεντροδεξιού Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, όπου και ανήκει η Νέα Δημοκρατία, ήταν κατά της πρότασης σύστασης εξεταστικής επιτροπής.
Πηγή:
Euractiv.gr
kinima-ypervasi.blogspot.gr
Η αριστερή πτέρυγα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την τελευταία στιγμή κατάφερε να βάλει την ψηφοφορία στην ημερήσια διάταξη της ολομέλειας της Πέμπτης.
Περισσότεροι από 250 βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υπέγραψαν ένα αίτημα για να ξεκινήσει μια εξεταστική επιτροπή για το σκάνδαλο. Το αίτημα παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Κοινοβουλίου των προέδρων των πολιτικών ομάδων την Τετάρτη (16 Δεκεμβρίου).
Οι ευρωβουλευτές ψήφισαν με 354 ψήφους υπέρ και 229 κατά για τη σύσταση της επιτροπής, που θα έχει περιθώριο ενός έτους για να παρουσιάσει τα συμπεράσματά της. Η εξεταστική επιτροπή έχει την εξουσία να κλητεύσει μάρτυρες και να απαιτήσει απόρρητα ή εμπιστευτικά έγγραφα σχετικά με τις έρευνές της.
Από τις ελληνικές ομάδες της Ευρωβουλής μόνο η ΝΔ καταψήφισε την πρόταση. Συγκεκριμένα οι Γιώργος Κύρτσος, Ελίζα Βόζεμπεργκ και Θοδωρής Ζαγοράκης ψήφισαν κατά της εκεταστικής επιτροπής ενώ Μαρία Σπυράκη και Μανώλης Κεφαλογιάννης δεν συμμετείχαν στην ψηφοφορία.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την EurActiv.gr μετά τη δημοσίευση αυτού του άρθρου, η Μαρία Σπυράκη επεσήμανε ότι απείχε από την ψηφοφορία διότι ναι μεν συμφωνεί με την συγκρότηση της εξεταστικής επιτροπής, ωστόσο πρέπει να ακολουθηθεί διαφορετική διαδικασία.
“Το θέμα πρέπει πρώτα να ελεγθεί με τεχνικά και επιστημονικά κριτήρια, κάτι που δεν μπορεί να κάνει το Κοινοβούλιο, και μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος να κατατεθεί στην Ευρωβουλή”, υπογράμμισε.
Δείτε ΕΔΩ πώς ψήφισαν οι Έλληνες ευρωβουλευτές.
Η εντολή της έρευνας
Η επιτροπή έχει εντολή να ερευνήσει την αποτυχία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των κρατών μελών να επιβλέψουν τις διαδικασίες δοκιμής των εκπομπών και να εισάγουν δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Θα έχει επίσης τη δυνατότητα να διερευνήσει κατά πόσον η Επιτροπή και τα κράτη μέλη «έθαψαν» αποδεικτικά στοιχεία για τις «παραποιημένες συσκευές» πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της WV στις 18 Σεπτεμβρίου του 2015.
Οι επιπτώσεις του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας από τις αποκαλύψεις της Volkswagen είχε μεγάλο αντίκτυπο στους πολιτικούς και τους πολίτες της Ευρώπης.
Σημειώνεται ότι η γραμμή του κεντροδεξιού Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, όπου και ανήκει η Νέα Δημοκρατία, ήταν κατά της πρότασης σύστασης εξεταστικής επιτροπής.
Πηγή:
Euractiv.gr
kinima-ypervasi.blogspot.gr