Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης είναι ο επικεφαλής Έρευνας και Σχεδιασμού των ηλεκτρικών
κινητήρων στην εταιρία Tesla Motors στη Silicon Valley της Καλιφόρνια,
μιας εταιρείας πρώτης στο κόσμο στη παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Επίσης υπήρξε το ιδρυτικό μέλος της ομάδας “Προμηθέας” που σχεδίασε και
κατασκεύασε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο “Πυρφόρος”.
Ο Λάσκαρης από πολύ νεαρή ηλικία πίστευε πως η ηλεκτρική ενέργεια θα ξεπερνούσε σύντομα όλο τον ανταγωνισμό. Σπούδασε στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και στη συνέχεια στο κολέγιο Imperial του Λονδίνου, όπου έλαβε το μεταπτυχιακό του με θέμα Επικοινωνίες και Επεξεργασία Σήματος. Στη συνέχεια, το 2006, επέστρεψε στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο για να ολοκληρώσει το διδακτορικό του με τίτλο “Σχεδιασμός και Βελτιστοποίηση ηλεκτροκινητήρων για συστήματα μεταβλητής ταχύτητας”.
Το
2008, μαζί με άλλους μεταδιδακτορικούς φοιτητές, ιδρύουν την ομάδα
“Προμηθέας” στο ΕΜΠ. Εκεί σχεδιάζεται και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου το
ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο “Πυρφόρος”. Ο “Πυρφόρος” κατέρριψε το 2011 το
πανελλήνιο ρεκόρ κατά 8 φορές και κατέκτησε την 7η θέση στην Ευρώπη με
360Km/kWh.
H Tesla Motors, η πρώτη εταιρεία στο κόσμο στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, ήταν ο νούμερο ένα προορισμός για τον Λάσκαρη. Τον Μάρτιο του 2012, ο Λάσκαρης αναλαμβάνει τη θέση του επικεφαλής Έρευνας και Σχεδιασμού των ηλεκτρικών κινητήρων της εταιρείας. Η δουλειά του είναι να δημιουργεί πρότυπα, να σχεδιάζει, να αξιολογεί και να ρυθμίζει την αρχιτεκτονική των μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων της Tesla Motors. Η ομάδα του αποτελείται από παλιά μέλη της ομάδας “Προμηθέας” και ο σκοπός του είναι η εφαρμογή της τεχνολογίας προκειμένου να παρέχει κινητήρες υψηλής απόδοσης και να συμβάλει στην εξελισσόμενη αυτή τεχνολογία.
Ο Λάσκαρης είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία ειδικού λογισμικού σχεδιασμού ηλεκτρικών κινητήρων, με το οποίο στη συνέχεια σχεδιάζονται οι ηλεκτρικοί κινητήρες για τα τωρινά, αλλά και για τα μελλοντικά μοντέλα και επίσης έχει σχεδιάσει τον ευθύγραμμο ηλεκτροκινητήρα για το «Hyperloop», ένα σύστημα ταχείας μεταφοράς, ιδέα του ιδιοκτήτη της Tesla και επιχειρηματία Elon Musk, το οποίο βρίσκεται σε θεωρητική μελέτη.
Πηγή:
ellines.com
Ο Λάσκαρης από πολύ νεαρή ηλικία πίστευε πως η ηλεκτρική ενέργεια θα ξεπερνούσε σύντομα όλο τον ανταγωνισμό. Σπούδασε στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και στη συνέχεια στο κολέγιο Imperial του Λονδίνου, όπου έλαβε το μεταπτυχιακό του με θέμα Επικοινωνίες και Επεξεργασία Σήματος. Στη συνέχεια, το 2006, επέστρεψε στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο για να ολοκληρώσει το διδακτορικό του με τίτλο “Σχεδιασμός και Βελτιστοποίηση ηλεκτροκινητήρων για συστήματα μεταβλητής ταχύτητας”.
H Tesla Motors, η πρώτη εταιρεία στο κόσμο στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, ήταν ο νούμερο ένα προορισμός για τον Λάσκαρη. Τον Μάρτιο του 2012, ο Λάσκαρης αναλαμβάνει τη θέση του επικεφαλής Έρευνας και Σχεδιασμού των ηλεκτρικών κινητήρων της εταιρείας. Η δουλειά του είναι να δημιουργεί πρότυπα, να σχεδιάζει, να αξιολογεί και να ρυθμίζει την αρχιτεκτονική των μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων της Tesla Motors. Η ομάδα του αποτελείται από παλιά μέλη της ομάδας “Προμηθέας” και ο σκοπός του είναι η εφαρμογή της τεχνολογίας προκειμένου να παρέχει κινητήρες υψηλής απόδοσης και να συμβάλει στην εξελισσόμενη αυτή τεχνολογία.
Ο Λάσκαρης είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία ειδικού λογισμικού σχεδιασμού ηλεκτρικών κινητήρων, με το οποίο στη συνέχεια σχεδιάζονται οι ηλεκτρικοί κινητήρες για τα τωρινά, αλλά και για τα μελλοντικά μοντέλα και επίσης έχει σχεδιάσει τον ευθύγραμμο ηλεκτροκινητήρα για το «Hyperloop», ένα σύστημα ταχείας μεταφοράς, ιδέα του ιδιοκτήτη της Tesla και επιχειρηματία Elon Musk, το οποίο βρίσκεται σε θεωρητική μελέτη.
Πηγή:
ellines.com