ΑΙΘΗΡ!!!
Η ΠΕΜΠΤΗ-ΟΥΣΙΑ!!!
ΑΙΘΗΡ - ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ!!!
ΑΙΘΗΡ = ΑΕΙ ΘΕΡΕΙΝ = ΑΙΩΝΙΩΣ ΘΕΡΜΑΙΝΕΙΝ!!!
"Ω! ΔΙΟΣ ΥΨΙ-ΜΕΛΑΘΡΟΝ ΕΧΩΝ ΚΡΑΤΟΣ ΑΙΕΝ ΑΤΕΙΡΕΣ ΑΣΤΡΩΝ ΗΕΛΙΟΥ ΤΕ ΣΕΛΗΝΑΙΗΣ ΤΕ ΜΕΡΙΣΜΑ ΠΑΝ-ΔΑΜΑΤΩΡ ΠΥΡΙ-ΠΝΟΥΣ ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ ΥΨΙ-ΦΑΝΗΣ Α Ι Θ Η Ρ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΑΓΛΑΟΝ, Ω! ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΣΕΛΑΣ-ΦΟΡΟΝ, ΑΣΤΡΟ-ΦΕΓΓΕΣ, ΚΙΚΛΗΣΚΩΝ ΛΙΤΟΜΑΙ ΣΕ ΚΕΚΡΑΜΕΝΟΝ ΕΥΔΙΟΝ ΕΙΝΑΙ" (Ορφικός Ύμνος Αιθέρος)
Ο ΠΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ «ΚΡΑΤΥΛΟ» ΕΤΥΜΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΙΘΗΡ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΑΙΘΗΡ, ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ «ΑΕΙ ΘΕΙ» ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. (ΚΡΑΤΥΛΟΣ 440 B). Ο ΑΙΘΗΡ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ, ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΙΝΘΗΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΑΣΜΑ.
Η ΠΕΜΠΤΗ-ΟΥΣΙΑ!!!
ΑΙΘΗΡ - ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ!!!
ΑΙΘΗΡ = ΑΕΙ ΘΕΡΕΙΝ = ΑΙΩΝΙΩΣ ΘΕΡΜΑΙΝΕΙΝ!!!
"Ω! ΔΙΟΣ ΥΨΙ-ΜΕΛΑΘΡΟΝ ΕΧΩΝ ΚΡΑΤΟΣ ΑΙΕΝ ΑΤΕΙΡΕΣ ΑΣΤΡΩΝ ΗΕΛΙΟΥ ΤΕ ΣΕΛΗΝΑΙΗΣ ΤΕ ΜΕΡΙΣΜΑ ΠΑΝ-ΔΑΜΑΤΩΡ ΠΥΡΙ-ΠΝΟΥΣ ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ ΥΨΙ-ΦΑΝΗΣ Α Ι Θ Η Ρ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΑΓΛΑΟΝ, Ω! ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΣΕΛΑΣ-ΦΟΡΟΝ, ΑΣΤΡΟ-ΦΕΓΓΕΣ, ΚΙΚΛΗΣΚΩΝ ΛΙΤΟΜΑΙ ΣΕ ΚΕΚΡΑΜΕΝΟΝ ΕΥΔΙΟΝ ΕΙΝΑΙ" (Ορφικός Ύμνος Αιθέρος)
Ο ΠΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ «ΚΡΑΤΥΛΟ» ΕΤΥΜΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΙΘΗΡ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΑΙΘΗΡ, ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ «ΑΕΙ ΘΕΙ» ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. (ΚΡΑΤΥΛΟΣ 440 B). Ο ΑΙΘΗΡ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ, ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΙΝΘΗΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΑΣΜΑ.
...Ετυμολογικά η σημασία της λέξεως ΑΙΘΗΡ είναι το ανώτατον και καθαρότατον στρώμα του αέρος{ΑΙΘΗΡ=ΑΗΡ(ΙΘ), Η ΟΥΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ(ΙΘ) }. ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΑΙΘΩ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΒΩ, ΑΝΑΦΛΕΓΩ, ΦΕΓΓΩ, ΦΛΕΓΟΜΑΙ, ΚΑΙΟΜΑΙ. ΑΙΘΩ= «ΑΙΘΩ ΓΑΡ ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΑΙΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΩ» (Ευστάθιος Παρεκβολαί Είς Ιλιάδα Ψ 250). Άλλα παράγωγα της λέξεως είναι η αιθάλη, ο αιθίοψ, και πιθανώς η Αίτνα.
Στον «Ύμνο προς ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ» βλέπουμε την πίστη των ΟΡΦΙΚΩΝ ότι ο ΑΙΘΗΡ ΠΡΟΫΠΗΡΧΕ πριν από οποιαδήποτε ΓΕΝΝΗΣΗ - ΕΜΦΑΝΙΣΗ, αφού ο ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΣ, ή ΈΡΩΣ, ή ΦΑΝΗΣ πλανιόταν μέσα στον ΑΙΘΕΡΑ όταν γεννήθηκε από το ΑΥΓΟ, «ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ ΚΑΛΕΩ ΔΙΦΗ, ΜΕΓΑΝ, ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ, ΩΟΓΓΕΝΗ» – (Ορφ. Ύμνος 6 προς Πρωτόγονον.) Ο Δαμάσκιος (ΠΕΡΙ ΑΡΧΩΝ), μας λέει πως κατά τους ΟΡΦΙΚΟΥΣ και σύμφωνα με την εκδοχή του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ και του ΕΛΛΑΝΙΚΟΥ, ο ΧΡΟΝΟΣ και η ΑΝΑΓΚΗ (Αδράστεια) γέννησαν τον ΑΙΘΕΡΑ, το ΧΑΟς και το ΈΡΕΒΟΣ.
ΟΙ ΟΡΦΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ Ο Α Ι Θ Η Ρ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ, ΒΑΣΙΚΟ ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΠΥΡ, Ο ΣΠΙΝΘΗΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ
«Ο Ζ Ε Υ Σ ονομάζεται και Α Ι Θ Η Ρ» (Ορφικά Αποσπάσματα 28), οπότε, και σύμφωνα με την όλη ΟΡΦΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, μία εκ των ιδιοτήτων του ΑΙΘΕΡΟΣ είναι η ΓΕΝΝΗΣΗ. «Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο ΑΦΘΑΡΤΟΣ ΑΙΘΕΡΑΣ, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι Ο ΝΟΥΣ και η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23). Κατά συνέπεια Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ, ΑΠ’ ΑΚΡΗ Σ’ ΑΚΡΗ ΤΟΥ. Επιπλέον ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Όλα τα δημιουργήματα που υπάρχουν μέσα στον ΑΙΘΕΡΑ, βρίσκονται σε ένα ΚΡΑΤΑΙΟ ΔΕΣΜΟ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΣΧΟΙΝΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ (Ορφικά Αποσπάσματα 10). Δηλαδή, όλα τα δημιουργήματα συνδέονται μεταξύ τους με κάποια μορφή «σχοινιού» ώστε κάθε ταλάντωση σε ένα σημείο θα φτάνει, κάποια στιγμή, στο πιο μακρινό. Επομένως όλα θα επηρεάζονται με κάποιον τρόπο, όπως περίπου τα συγκοινωνούντα δοχεία ή ένα τεντωμένο πανί. Θα μπορούσε να περιγραφεί σαν ο «ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΥΜΕΝΑΣ» που συνδέει τα πάντα μεταξύ τους. «Όπου υπάρχει ΓΕΝΝΗΣΗ υπάρχει και ΧΡΟΝΟΣ» (Ορφικά Ανέκδοτα Αποσπάσματα 13). Με άλλα λόγια εφόσον ο ΑΙΘΗΡ μπορεί να ΓΕΝΝΗΣΕΙ (και γεννάει, λόγω πολλών άλλων ιδιοτήτων του αλλά και διότι όπως είδαμε παραπάνω ταυτίζεται με τον Δία) τότε, μετατρέπεται σε «ΧΡΟΝΟ». Αλλά για να γεννηθεί κάτι χρειάζεται και «ΧΩΡΟ». Ο Αιθήρ μπορεί να ταυτιστεί με τον «ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ» (St. Hawking, Το χρονικό του Χρόνου).(ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΦΙΚΟΥΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΕΡΙ ΧΡΟΝΟΥ)
"Ω ΔΙΟΣ ΥΨΙΜΕΛΑΘΡΟΝ ΕΧΩΝ ΚΡΑΤΟΣ ΑΙΕΝ ΑΤΕΙΡΕΣ ΑΣΤΡΩΝ ΗΕΛΙΟΥ ΤΕ ΣΕΛΗΝΑΙΗΣ ΤΕ ΜΕΡΙΣΜΑ ΠΑΝΔΑΜΑΤΩΡ ΠΥΡΙΠΝΟΥΣ ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ ΥΨΙΦΑΝΗΣ ΑΙΘΗΡ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΑΓΛΑΟΝ Ω ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΣΕΛΑΣΦΟΡΟΝ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΕΣ..." "ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ... ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ..." "...ΑΡΧΑΙΟΥ ΧΑΕΟΣ... ΩΣ ΕΠΑΜΕΙΨΕ ΦΥΣΕΩΣ ΩΣ Τ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΣ ΠΕΡΑΣ ΗΛΘΕΝ...". Μερικάς χιλιετίας (πέντε έως δεκαπέντε;) μετά τον Ορφέα, η γνωστή και φημισμένη "θεωρία της σχετικότητος", δεν δέχεται την ύπαρξιν του αιθέρος. Ταχέως όμως απο-δεικνύεται διάτρυτος. Το λάθος της είναι "καίριο". Είναι αδύνατον να "αφαιρεθή" ο αιθήρ όσο κι αν επιθυμούν ορισμένοι να επιβάλλουν, διά λόγους διαφόρους, το ψεύδος, το λάθος ή το δόγμα σαν αλήθεια. Ο ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ αποτελεί ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΣΙΝ των αρχαίων Ελλήνων ("ΟΥΡΑΝΕ... Κ(Χ)ΡΟΝΟΤΕΚΝΕ...). Δεν υπάρχει κενό διάστημα (vacuum). Τα "ενεργειακά" κύματα, ή βαρυτική (επ)ενέργεια, οι εκδηλώσεις "αδρανείας" (inertia), τα πολυάριθμα "δομικά υποσωματίδια" (η "σύστασίς" των και ή συμπεριφορά των), ή χρωμοκβαντομηχανική κ.ά. καθιστούν απαραίτητον την ("αποδοχή") του ΑΙΘΕΡΟΣ ύπαρξιν. Η συμπεριφορά του Φωτός είς τον αιθέρα, σύμφωνα με τας ισχύουσας (μη σχετικιστικάς) θεωρίας, εμφανίζει τον αιθέρα "ΣΕΛΑΣΦΟΡΟΝ". Το ότι ο αιθήρ πληρεί το σύμπαν και διαπερά όλα τα ουράνια σώματα και είναι αδιαχώριστος αυτών όπως υποστηρίζεται ύπο του ΟΡΦΕΩΣ, δεν ήτο "γνώσις" θρησκευτικού τύπου. Προϋποθέτει ΥΠΕΡΝΟΗΣΙΝ, εάν απουσιάζει ή κατάλληλος υπερανεπτυγμένη τεχνολογία ή την συνήθην νόησιν (του παρόντος τύπου) αλλά υψίστη τεχνολογίαν. Τι έκ τών δύο συνέθεσε την γνώσιν εκείνων των τηλίστων ορφικών εποχών; ή και τα δύο; Η "ΑΙΘΕΡΟΚΟΣΜΙΑ", θα τολμούσα να είπω (ΕΠΑΝ)αποδεικνύεται σήμερον από πολλούς ερευνητάς και με πληθώρα πειραμάτων (Fresnel, Michelson, Gale, Stokes, Sokolow, Aspden, Sagnac, Centarholm-Townes, Kennedy-Thorndike, Jaseja-Javan-Murray-Townes, Troyton-Noble κ.ά). "ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ ΚΑΛΕΩ ΔΙΦΥΗ ΜΕΓΑΝ ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ ΩΟΓΕΝΗ ΧΡΥΣΕΗΣΙΝ ΑΓΑΛΛΟΜΕΝΟΝ ΠΤΕΡΥΓΕΣΣΙΝ... ΣΠΕΡΜΑ ΠΟΛΥΜΝΗΣΤΟΝ ΠΟΛΥΟΡΓΙΟΝ ΗΡΙΚΕΠΑΙΟΝ ΑΡΡΗΤΟΝ ΚΡΥΦΙΟΝ ΡΟΙΖΗΤΟΡΑ ΠΑΜΦΑΕΣ ΕΡΝΟΣ ΟΣΣΩΝ ΟΣ ΣΚΟΤΟΕΣΣΑΝ ΑΠΗΜΑΥΡΩΣΑΣ ΟΜΙΧΛΗΝ ΠΑΝΤΗ ΔΙΝΗΘΕΙΣ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΡΙΠΑΙΣ ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ, ΛΑΜΠΡΟΝ ΑΓΩΝ ΦΑΟΣ ΑΓΝΟΝ ΑΦ ΟΥ ΣΕ ΦΑΝΗΤΑ ΚΙΚΛΗΣΚΩ... ΜΑΚΑΡ ΠΟΛΥΜΗΤΙ ΠΟΛΥΣΠΟΡΕ..." "...ΝΥΚΤΟΣ ΑΕΙΓΝΗΤΗΣ ΥΙΑ ΚΛΥΤΟΝ ΟΝ ΡΑ ΦΑΝΗΤΑ... ΠΡΩΤΟΣ ΓΑΡ ΕΦΑΝΘΗ..."
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:
http://enneaetifotos.blogspot.gr/2011/11/blog-post_13.html http://master-lista.blogspot.gr/2015/07/blog-post_937.html…
http://www.tetraktys.org/kapousidis/mid%20mk06a.htm
http://www.tetraktys.org/kapousidis/mid%20mk06a.htm
https://www.youtube.com/watch?v=EDszNqIy7pEΑιθήρ - Πάσιν Ζώοισιν έναυσμα
https://www.youtube.com/watch?v=_fbuAzSKTz8ΑΡΜΟΝΙΑ-AIΘΗΡ
http://www.delphys.gr/Orfikoi.html ΟΡΦΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ ΕΙΣ ΑΡΧΑΙΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ
Πηγή:
Βασιλική Ζευγαρά
ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ
Στον «Ύμνο προς ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ» βλέπουμε την πίστη των ΟΡΦΙΚΩΝ ότι ο ΑΙΘΗΡ ΠΡΟΫΠΗΡΧΕ πριν από οποιαδήποτε ΓΕΝΝΗΣΗ - ΕΜΦΑΝΙΣΗ, αφού ο ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΣ, ή ΈΡΩΣ, ή ΦΑΝΗΣ πλανιόταν μέσα στον ΑΙΘΕΡΑ όταν γεννήθηκε από το ΑΥΓΟ, «ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ ΚΑΛΕΩ ΔΙΦΗ, ΜΕΓΑΝ, ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ, ΩΟΓΓΕΝΗ» – (Ορφ. Ύμνος 6 προς Πρωτόγονον.) Ο Δαμάσκιος (ΠΕΡΙ ΑΡΧΩΝ), μας λέει πως κατά τους ΟΡΦΙΚΟΥΣ και σύμφωνα με την εκδοχή του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ και του ΕΛΛΑΝΙΚΟΥ, ο ΧΡΟΝΟΣ και η ΑΝΑΓΚΗ (Αδράστεια) γέννησαν τον ΑΙΘΕΡΑ, το ΧΑΟς και το ΈΡΕΒΟΣ.
ΟΙ ΟΡΦΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ Ο Α Ι Θ Η Ρ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ, ΒΑΣΙΚΟ ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΠΥΡ, Ο ΣΠΙΝΘΗΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ
«Ο Ζ Ε Υ Σ ονομάζεται και Α Ι Θ Η Ρ» (Ορφικά Αποσπάσματα 28), οπότε, και σύμφωνα με την όλη ΟΡΦΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, μία εκ των ιδιοτήτων του ΑΙΘΕΡΟΣ είναι η ΓΕΝΝΗΣΗ. «Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς, είναι ο ΑΦΘΑΡΤΟΣ ΑΙΘΕΡΑΣ, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. Έτσι, λοιπόν, είναι Ο ΝΟΥΣ και η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ» (Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23). Κατά συνέπεια Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ, ΑΠ’ ΑΚΡΗ Σ’ ΑΚΡΗ ΤΟΥ. Επιπλέον ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Όλα τα δημιουργήματα που υπάρχουν μέσα στον ΑΙΘΕΡΑ, βρίσκονται σε ένα ΚΡΑΤΑΙΟ ΔΕΣΜΟ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΣΧΟΙΝΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ (Ορφικά Αποσπάσματα 10). Δηλαδή, όλα τα δημιουργήματα συνδέονται μεταξύ τους με κάποια μορφή «σχοινιού» ώστε κάθε ταλάντωση σε ένα σημείο θα φτάνει, κάποια στιγμή, στο πιο μακρινό. Επομένως όλα θα επηρεάζονται με κάποιον τρόπο, όπως περίπου τα συγκοινωνούντα δοχεία ή ένα τεντωμένο πανί. Θα μπορούσε να περιγραφεί σαν ο «ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΥΜΕΝΑΣ» που συνδέει τα πάντα μεταξύ τους. «Όπου υπάρχει ΓΕΝΝΗΣΗ υπάρχει και ΧΡΟΝΟΣ» (Ορφικά Ανέκδοτα Αποσπάσματα 13). Με άλλα λόγια εφόσον ο ΑΙΘΗΡ μπορεί να ΓΕΝΝΗΣΕΙ (και γεννάει, λόγω πολλών άλλων ιδιοτήτων του αλλά και διότι όπως είδαμε παραπάνω ταυτίζεται με τον Δία) τότε, μετατρέπεται σε «ΧΡΟΝΟ». Αλλά για να γεννηθεί κάτι χρειάζεται και «ΧΩΡΟ». Ο Αιθήρ μπορεί να ταυτιστεί με τον «ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ» (St. Hawking, Το χρονικό του Χρόνου).(ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΦΙΚΟΥΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΕΡΙ ΧΡΟΝΟΥ)
"Ω ΔΙΟΣ ΥΨΙΜΕΛΑΘΡΟΝ ΕΧΩΝ ΚΡΑΤΟΣ ΑΙΕΝ ΑΤΕΙΡΕΣ ΑΣΤΡΩΝ ΗΕΛΙΟΥ ΤΕ ΣΕΛΗΝΑΙΗΣ ΤΕ ΜΕΡΙΣΜΑ ΠΑΝΔΑΜΑΤΩΡ ΠΥΡΙΠΝΟΥΣ ΠΑΣΙΝ ΖΩΟΙΣΙΝ ΕΝΑΥΣΜΑ ΥΨΙΦΑΝΗΣ ΑΙΘΗΡ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΑΓΛΑΟΝ Ω ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΣΕΛΑΣΦΟΡΟΝ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΕΣ..." "ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ... ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ..." "...ΑΡΧΑΙΟΥ ΧΑΕΟΣ... ΩΣ ΕΠΑΜΕΙΨΕ ΦΥΣΕΩΣ ΩΣ Τ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΣ ΠΕΡΑΣ ΗΛΘΕΝ...". Μερικάς χιλιετίας (πέντε έως δεκαπέντε;) μετά τον Ορφέα, η γνωστή και φημισμένη "θεωρία της σχετικότητος", δεν δέχεται την ύπαρξιν του αιθέρος. Ταχέως όμως απο-δεικνύεται διάτρυτος. Το λάθος της είναι "καίριο". Είναι αδύνατον να "αφαιρεθή" ο αιθήρ όσο κι αν επιθυμούν ορισμένοι να επιβάλλουν, διά λόγους διαφόρους, το ψεύδος, το λάθος ή το δόγμα σαν αλήθεια. Ο ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ αποτελεί ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΣΙΝ των αρχαίων Ελλήνων ("ΟΥΡΑΝΕ... Κ(Χ)ΡΟΝΟΤΕΚΝΕ...). Δεν υπάρχει κενό διάστημα (vacuum). Τα "ενεργειακά" κύματα, ή βαρυτική (επ)ενέργεια, οι εκδηλώσεις "αδρανείας" (inertia), τα πολυάριθμα "δομικά υποσωματίδια" (η "σύστασίς" των και ή συμπεριφορά των), ή χρωμοκβαντομηχανική κ.ά. καθιστούν απαραίτητον την ("αποδοχή") του ΑΙΘΕΡΟΣ ύπαρξιν. Η συμπεριφορά του Φωτός είς τον αιθέρα, σύμφωνα με τας ισχύουσας (μη σχετικιστικάς) θεωρίας, εμφανίζει τον αιθέρα "ΣΕΛΑΣΦΟΡΟΝ". Το ότι ο αιθήρ πληρεί το σύμπαν και διαπερά όλα τα ουράνια σώματα και είναι αδιαχώριστος αυτών όπως υποστηρίζεται ύπο του ΟΡΦΕΩΣ, δεν ήτο "γνώσις" θρησκευτικού τύπου. Προϋποθέτει ΥΠΕΡΝΟΗΣΙΝ, εάν απουσιάζει ή κατάλληλος υπερανεπτυγμένη τεχνολογία ή την συνήθην νόησιν (του παρόντος τύπου) αλλά υψίστη τεχνολογίαν. Τι έκ τών δύο συνέθεσε την γνώσιν εκείνων των τηλίστων ορφικών εποχών; ή και τα δύο; Η "ΑΙΘΕΡΟΚΟΣΜΙΑ", θα τολμούσα να είπω (ΕΠΑΝ)αποδεικνύεται σήμερον από πολλούς ερευνητάς και με πληθώρα πειραμάτων (Fresnel, Michelson, Gale, Stokes, Sokolow, Aspden, Sagnac, Centarholm-Townes, Kennedy-Thorndike, Jaseja-Javan-Murray-Townes, Troyton-Noble κ.ά). "ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΝ ΚΑΛΕΩ ΔΙΦΥΗ ΜΕΓΑΝ ΑΙΘΕΡΟΠΛΑΓΚΤΟΝ ΩΟΓΕΝΗ ΧΡΥΣΕΗΣΙΝ ΑΓΑΛΛΟΜΕΝΟΝ ΠΤΕΡΥΓΕΣΣΙΝ... ΣΠΕΡΜΑ ΠΟΛΥΜΝΗΣΤΟΝ ΠΟΛΥΟΡΓΙΟΝ ΗΡΙΚΕΠΑΙΟΝ ΑΡΡΗΤΟΝ ΚΡΥΦΙΟΝ ΡΟΙΖΗΤΟΡΑ ΠΑΜΦΑΕΣ ΕΡΝΟΣ ΟΣΣΩΝ ΟΣ ΣΚΟΤΟΕΣΣΑΝ ΑΠΗΜΑΥΡΩΣΑΣ ΟΜΙΧΛΗΝ ΠΑΝΤΗ ΔΙΝΗΘΕΙΣ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΡΙΠΑΙΣ ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ, ΛΑΜΠΡΟΝ ΑΓΩΝ ΦΑΟΣ ΑΓΝΟΝ ΑΦ ΟΥ ΣΕ ΦΑΝΗΤΑ ΚΙΚΛΗΣΚΩ... ΜΑΚΑΡ ΠΟΛΥΜΗΤΙ ΠΟΛΥΣΠΟΡΕ..." "...ΝΥΚΤΟΣ ΑΕΙΓΝΗΤΗΣ ΥΙΑ ΚΛΥΤΟΝ ΟΝ ΡΑ ΦΑΝΗΤΑ... ΠΡΩΤΟΣ ΓΑΡ ΕΦΑΝΘΗ..."
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:
http://enneaetifotos.blogspot.gr/2011/11/blog-post_13.html http://master-lista.blogspot.gr/2015/07/blog-post_937.html…
http://www.tetraktys.org/kapousidis/mid%20mk06a.htm
http://www.tetraktys.org/kapousidis/mid%20mk06a.htm
https://www.youtube.com/watch?v=EDszNqIy7pEΑιθήρ - Πάσιν Ζώοισιν έναυσμα
https://www.youtube.com/watch?v=_fbuAzSKTz8ΑΡΜΟΝΙΑ-AIΘΗΡ
http://www.delphys.gr/Orfikoi.html ΟΡΦΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ ΕΙΣ ΑΡΧΑΙΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ
Βασιλική Ζευγαρά
ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ