Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΣΟ «@@@@» ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΝΕΟ, ΑΜΙΓΩΣ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(!) ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ!!! (ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ;)

ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ «ΦΘΑΝΕΙ», ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ  Κ Α Μ Μ Ι Α  ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!
Με αφορμή την ίδρυση ενός ακόμη ΑΜΙΓΩΣ αλβανικού σχολείου(!) στην Ελλάδα (συγκεκριμένα στην Καλαμαριά) και την ανάληψη από τον εκδοτικό οίκο »Αλμπα» της εκτυπώσεως των βιβλίων και όποιων άλλων διδακτικών βοηθημάτων χρειασθούν, αξίζει να μαθευτεί ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ποιό είναι ακριβώς, το  Τ Ρ Ι Σ Α Θ Λ Ι Ο  περιεχόμενο των βιβλίων, που  «ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΑΣ» διδάσκονται οι μαθητές των ΕΔΩ αλβανικών σχολείων!
 

Οι νεαροί Αλβανοί, μέσα από τα νέα επίσημα σχολικά βιβλία τους, μαθαίνουν την Ιστορία της …«Μεγάλης Αλβανίας» και διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι …αλβανικό εθνικό έδαφος(!!!) στο οποίο «αιμοσταγείς» Έλληνες(!) πραγματοποίησαν (ΔΗΘΕΝ) «εθνοκάθαρση» στους Τσάμηδες (ΠΟΥ ΕΣΦΑΖΑΝ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!) που – τάχα! – πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά». 
 

Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων, πως… έχει ίδιο ‘DΝΑ’ με τον βασιλιά …Πύρρο της Ηπείρου (!!! «ΨΑΧΤΕΙΤΕ» ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΗΔΕΣΤΑΤΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΞΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ…) και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου! 
 
Όλα αυτά τυπώθηκαν εφέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια παρακαλώ, με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας, την ώρα που η αλβανική κυβέρνηση, ζητά ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ την στήριξη της Ελλάδος για να ανοίξουν οι πόρτες της Ε.Ε. (και η Ελλάδα το πράττει, χωρίς να θέσει ΗΛΙΘΙΩΣ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ κανένα απολύτως όρο!), όπως αναφέρει η βορειοηπειρωτική ιστοσελίδα ‘himara.gr’.
Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε εφέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της γείτονος χώρας, οι μαθητές διδάσκονται για τις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν …εκτός αλβανικού κράτους. 
 

Σ’ αυτές περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και «β ε β α ί ω ς» ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλωρίνης, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτης, Πρεβέζης, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας!!!!!!!
(ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΡΕ ΒΡΩΜΕΡΑ «ΞΑΔΕΛΦΙΑ» ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ; ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ …ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ «ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΤΕ»;;;)
 

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη χώρα μας, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως(!!!) προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913, από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. 
Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν(…) των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. 
Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της «Μακεδονίας» και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτης και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».
 
(‘ΑΡΕΣ, ΜΑΡΕΣ,  – ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ – ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ’!)
Οι συγγραφείς (ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΜΑΓΚΕΣ;) του βιβλίου υποστηρίζουν, πως η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει …«εθνοκάθαρση»(!!!) με στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. 
 
Ο χάρτης με την ΔΗΘΕΝ ‘Μεγάλη Αλβανία’ και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο, τόσο του βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδος όπου ζουν… Αλβανοί, ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδος;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές»!!!
 
[ΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, Ή ΑΛΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΜΑΣ – ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…. – ΕΠΕΝΕΒΗΣΑΝ  Δ Ρ Α Σ Τ Ι Κ Α ,  ΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΛΙΟ & ΣΚΟΤΕΙΝΟ ‘ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ’ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΕΩΝ, ΑΜΙΓΩΣ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΜΠΝΟΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ(…) ΤΟΠΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ; 
 
(ΟΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΑΦΕΛΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ, ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΡΑ ΓΕ  ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝ, ΤΟΥΣ …»ΠΕΡΝΟΥΣΕ» ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΤΙ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ;;;)
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΝ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ, «ΑΝΟΙΞΕ» ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ! ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΠΛΕΙΣΤΟΙ ΟΣΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΩΝ ΤΙΡΑΝΩΝ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ …ΙΔΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ… ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ!]
 


ΕΔΩ, ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ (ΕΛΕΟΣ!)
ΝΑ …»ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ»
ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΛΕΕΙ, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ 1913, ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ…

Να σημειωθεί πως στο βιβλίο Γεωγραφίας, ΔΕΝ υπάρχει καμμία απολύτως αναφορά στην ΑΓΡΙΩΣ καταπιεζομένη ΕΛΛΗΝΙΚΗ μειονότητα της Αλβανίας, παρά μόνο πως στην χώρα οι διάφορες μειονότητες (Έλληνες, Σκοπιανοί και Μαυροβούνιοι) αγγίζουν συνολικά το 2%, ενώ τους Βλάχους, που στην πλειονότητα τους έχουν ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ εθνική συνείδηση, τους χαρακτηρίζει «πολιτιστική μειονότητα».
 
ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ;
ΠΟΤΕ ΘΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ, ΤΙ ΑΤΙΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ, ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ «ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ» ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ;
ΑΠΟ 300 ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ 1 – 2 ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΥΤΟ ‘ΠΛΑΝΟ’;
ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΕΘΡΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ, ΛΟΓΩ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ;;;
«ΙΩ.ΚΑΠ.»

Πηγή:
[ορισμένα στοιχεία, απο το ιστολόγιο ellinonea.blogspot.gr/2016/09/blog-post_47.html]