Οι εργαζόμενοι των «Γιατρών του Κόσμου» θεωρούν ότι μόνο οι αλλοδαποί
πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες τους και είναι εχθρικοί απέναντι
στους Έλληνες ανασφάλιστους, ακόμα κι αν είναι βαριά ανάπηροι...
Ο μόνος «μπαμπούλας» που τους κάνει να υποκρίνονται ότι δεν κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών είναι οι δημοσιογράφοι.
ΜΚΟ, είναι... για τους ΛΑΘΡΟ, επιδοτούνται... τι περιμένετε... να νοιαστούν για τους ... ραγιάδες;;;
Καλλιόπη Σουφλή - attikanea
Τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης και Αποβλάκωσης διαρκώς βομβαρδίζουν
τον ελληνικό λαό για το ανθρωπιστικό έργο των διαφόρων ελληνικών και
ξένων Μ.Κ.Ο. προς τους αφροασιάτες που εισβάλλουν στη χώρα μας με το
πρόσχημα του κατατρεγμένου, πένητα πρόσφυγα και μετανάστη.
Της Αικατερίνης Παπαδοπούλου
Μία από τις κυριότερες παροχές αυτών των οργανώσεων είναι η παροχή δωρεάν ιατροφαρμακευτικών υπηρεσιών, καθότι ανασφάλιστοι. Θεωρητικά τις ίδιες υπηρεσίες οφείλουν να προσφέρουν -και μάλιστα με την ίδια θέρμη- και προς Έλληνες ανασφάλιστους, έτσι δεν είναι;
Αποφάσισα να ψάξω να βρω μόνη μου την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Για τον σκοπό αυτό, ως Ελληνίδα ανασφάλιστη, επέλεξα τους Γιατρούς του Κόσμου, επειδή χρειαζόμουν παιδίατρο για το παιδί μου. Έπρεπε να συμπληρωθεί το Δελτίο Υγείας Μαθητή, για να εγγραφεί στο νηπιαγωγείο.
Σας παραθέτω επιγραμματικά το αποτέλεσμα:
Αρχικά τηλεφώνησα στην εν λόγω οργάνωση για να λάβω τις απαραίτητες πληροφορίες πάνω στη διαδικασία εξυπηρέτησης των ασθενών. Με ενημέρωσαν ότι για να εξεταστεί η κόρη μου χρειαζόταν να πάω εκεί από τις 8:00 για να πάρω νούμερο, ενώ τα ιατρεία ξεκινούν στις 9:00.
Την επόμενη μέρα διαπίστωσα ότι μου είπε επίτηδες λανθασμένη ώρα! Ο λόγος; Κατάλαβε ότι είμαι Ελληνίδα γιατί ήθελε με τον τρόπο της να με κάνει να αναζητήσω αλλού ιατρικές υπηρεσίες.
Πήγα λοιπόν την επόμενη μέρα στις 7:45 μαζί με τον άνδρα και την κόρη μου. Ο υπάλληλος της ρεσεψιόν μου είπε ότι έπρεπε να είχα πάει εκεί από τις 7:00 και ότι τα νούμερα είχαν τελειώσει!
Του εξήγησα ότι:
τόσο εγώ όσο και ο άνδρας μου είμαστε άτομα με αναπηρία και κατά συνέπεια χρειαζόμαστε κατανόηση, δεν είναι δικό μας σφάλμα η «καθυστερημένη» προσέλευση, αλλά του τηλεφωνικού τους κέντρου και δεν φεύγουμε εάν δεν μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο για το πρόβλημά μας και για να του δείξουμε τα πιστοποιητικά αναπηρία μας (80% ο άνδρας μου και 55% εγώ).
Τότε αυτός αναγκάστηκε να μας δώσει κανονικότατα νούμερο, διότι μας είπε κι αυτός ψέματα για να μας κάνει να πάμε αλλού! Σημειώστε ότι δίνουν 60 νούμερα για κάθε ιατρείο και ότι εγώ πήρα το 52.
Λόγω του ότι έχω κάνει θωρακοτομή στον δεξί πνεύμονα, άρχισα να πονάω
στο σημείο αυτό ύστερα από 4 ώρες καθιστή και στριμωγμένη ανάμεσα σε
άλλους ανθρώπους, που περίμεναν κι αυτοί τη σειρά τους.
Τότε ζήτησα κι εγώ από τον ρεσεψιονίστ να φέρει κι εμένα σε επικοινωνία με την κοινωνική λειτουργό, όπως έκανε και για την προαναφερθείσα αλλοδαπή, ούτως ώστε να της δείξω τα πιστοποιητικά αναπηρίας μας και να αιτηθώ προτεραιότητας.
Εκείνος όμως αρνήθηκε να την καλέσει με το πρόσχημα ότι «είμαστε όλοι
άνθρωποι», υπονοώντας ότι είμαι η ρατσίστρια Ελληνίδα που απαιτεί να
εξυπηρετηθεί πριν από τους «καημενούληδες» «πρόσφυγες» και «μετανάστες».
Του απήντησα ότι όντως είμαστε όλοι άνθρωποι, αλλά διαχωριζόμαστε σε
αρτιμελείς και αναπήρους και ότι σε όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές
υπηρεσίες τα άτομα με αναπηρία, οι έγκυες και οι υπερήλικες έχουν πάντα
προτεραιότητα!
Εκείνος ξανααρνήθηκε με το ίδιο πρόσχημα. Επέμεινα, εξηγώντας του ότι ο ίδιος δεν είναι γιατρός, άρα δεν είναι ο αρμόδιος για να εκτιμήσει εάν χρήζω προτεραιότητας! Ξανά, αρνήθηκε. Τότε εγώ του είπα τα εξής: «Δεν πειράζει, μην με εξυπηρετείς. Όμως να ξέρεις ότι αρθρογραφώ και είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας του δημοσιογραφικού blog «AntiZitro», το οποίο μάλιστα έχει και υψηλή επισκεψιμότητα και θα γράψω σ’ αυτό το πόσο «εξυπηρετικοί» είσαστε όλοι εσείς που εργάζεστε στους «Γιατρούς του Κόσμου»!
Εκείνος με ειρωνεύτηκε λέγοντάς μου «Πω, πω! Τώρα εγώ από την τρομάρα μου, δεν θα φάω το φαγητό μου»!
Αμέσως μετά μπήκε στο κτίριο και βγήκε με την κοινωνική λειτουργό, η οποία μου έδωσε προτεραιότητα! Η κοπέλα που ετοίμασε τον φάκελο της κόρης μου, φυσικά προσπάθησε να δικαιολογήσει την απαράδεκτη συμπεριφορά του ρεσεψιονίστ.
Η πολιτική των παιδιάτρων (της εν λόγω οργάνωσης) πάνω στο θέμα των εμβολίων είναι θέμα άλλου άρθρου.
Συμπέρασμα 1: Οι εργαζόμενοι των «Γιατρών του Κόσμου» θεωρούν ότι μόνο οι αλλοδαποί πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες τους και είναι εχθρικοί απέναντι στους Έλληνες ανασφάλιστους, ακόμα κι αν είναι βαριά ανάπηροι...
Συμπέρασμα 2: Ο μόνος «μπαμπούλας» που τους κάνει να υποκρίνονται ότι δεν κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών είναι οι δημοσιογράφοι.
Σας γράφω επώνυμα την εμπειρία μου και το ίδιο θα κάνω σε επόμενα άρθρα και για άλλες οργανώσεις που υποτίθεται ότι στηρίζουν τους αδύναμους της κοινωνίας μας, δίχως διακρίσεις.
Ο μόνος «μπαμπούλας» που τους κάνει να υποκρίνονται ότι δεν κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών είναι οι δημοσιογράφοι.
ΜΚΟ, είναι... για τους ΛΑΘΡΟ, επιδοτούνται... τι περιμένετε... να νοιαστούν για τους ... ραγιάδες;;;
Καλλιόπη Σουφλή - attikanea
Της Αικατερίνης Παπαδοπούλου
Μία από τις κυριότερες παροχές αυτών των οργανώσεων είναι η παροχή δωρεάν ιατροφαρμακευτικών υπηρεσιών, καθότι ανασφάλιστοι. Θεωρητικά τις ίδιες υπηρεσίες οφείλουν να προσφέρουν -και μάλιστα με την ίδια θέρμη- και προς Έλληνες ανασφάλιστους, έτσι δεν είναι;
Αποφάσισα να ψάξω να βρω μόνη μου την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Για τον σκοπό αυτό, ως Ελληνίδα ανασφάλιστη, επέλεξα τους Γιατρούς του Κόσμου, επειδή χρειαζόμουν παιδίατρο για το παιδί μου. Έπρεπε να συμπληρωθεί το Δελτίο Υγείας Μαθητή, για να εγγραφεί στο νηπιαγωγείο.
Σας παραθέτω επιγραμματικά το αποτέλεσμα:
Αρχικά τηλεφώνησα στην εν λόγω οργάνωση για να λάβω τις απαραίτητες πληροφορίες πάνω στη διαδικασία εξυπηρέτησης των ασθενών. Με ενημέρωσαν ότι για να εξεταστεί η κόρη μου χρειαζόταν να πάω εκεί από τις 8:00 για να πάρω νούμερο, ενώ τα ιατρεία ξεκινούν στις 9:00.
Την επόμενη μέρα διαπίστωσα ότι μου είπε επίτηδες λανθασμένη ώρα! Ο λόγος; Κατάλαβε ότι είμαι Ελληνίδα γιατί ήθελε με τον τρόπο της να με κάνει να αναζητήσω αλλού ιατρικές υπηρεσίες.
Πήγα λοιπόν την επόμενη μέρα στις 7:45 μαζί με τον άνδρα και την κόρη μου. Ο υπάλληλος της ρεσεψιόν μου είπε ότι έπρεπε να είχα πάει εκεί από τις 7:00 και ότι τα νούμερα είχαν τελειώσει!
Του εξήγησα ότι:
τόσο εγώ όσο και ο άνδρας μου είμαστε άτομα με αναπηρία και κατά συνέπεια χρειαζόμαστε κατανόηση, δεν είναι δικό μας σφάλμα η «καθυστερημένη» προσέλευση, αλλά του τηλεφωνικού τους κέντρου και δεν φεύγουμε εάν δεν μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο για το πρόβλημά μας και για να του δείξουμε τα πιστοποιητικά αναπηρία μας (80% ο άνδρας μου και 55% εγώ).
Τότε αυτός αναγκάστηκε να μας δώσει κανονικότατα νούμερο, διότι μας είπε κι αυτός ψέματα για να μας κάνει να πάμε αλλού! Σημειώστε ότι δίνουν 60 νούμερα για κάθε ιατρείο και ότι εγώ πήρα το 52.
Εν συνεχεία ενημερώθηκα ότι έπρεπε να περιμένουμε έξω από το κτίριο της
οργάνωσης, μέχρι να έρθει η σειρά μας. Εκεί διαπίστωσα ότι το 85% των
ατόμων που περίμεναν να εξεταστούν ήταν αλλοδαποί από αφροασιατικές
χώρες, 17% -μη κοινοτικοί κυρίως- ευρωπαίοι και μόλις 3% Έλληνες.
Στο διάστημα αυτό ήρθε μία αλλοδαπή, η οποία δεν πρόλαβε να πάρει νούμερο για παιδίατρο. Ο ρεσεψιονίστ όμως -για τα μάτια του κόσμου- της είπε να φύγει και να έρθει την επομένη. Εκείνη φυσικά επέμενε να εξυπηρετηθεί. Το αποτέλεσμα; Ο ρεσεψιονίστ κάλεσε την κοινωνική λειτουργό, η οποία της είπε να περιμένει, για να εξυπηρετηθεί μετά το τελευταίο νούμερο!
Στο διάστημα αυτό ήρθε μία αλλοδαπή, η οποία δεν πρόλαβε να πάρει νούμερο για παιδίατρο. Ο ρεσεψιονίστ όμως -για τα μάτια του κόσμου- της είπε να φύγει και να έρθει την επομένη. Εκείνη φυσικά επέμενε να εξυπηρετηθεί. Το αποτέλεσμα; Ο ρεσεψιονίστ κάλεσε την κοινωνική λειτουργό, η οποία της είπε να περιμένει, για να εξυπηρετηθεί μετά το τελευταίο νούμερο!
Τότε ζήτησα κι εγώ από τον ρεσεψιονίστ να φέρει κι εμένα σε επικοινωνία με την κοινωνική λειτουργό, όπως έκανε και για την προαναφερθείσα αλλοδαπή, ούτως ώστε να της δείξω τα πιστοποιητικά αναπηρίας μας και να αιτηθώ προτεραιότητας.
Εκείνος ξανααρνήθηκε με το ίδιο πρόσχημα. Επέμεινα, εξηγώντας του ότι ο ίδιος δεν είναι γιατρός, άρα δεν είναι ο αρμόδιος για να εκτιμήσει εάν χρήζω προτεραιότητας! Ξανά, αρνήθηκε. Τότε εγώ του είπα τα εξής: «Δεν πειράζει, μην με εξυπηρετείς. Όμως να ξέρεις ότι αρθρογραφώ και είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας του δημοσιογραφικού blog «AntiZitro», το οποίο μάλιστα έχει και υψηλή επισκεψιμότητα και θα γράψω σ’ αυτό το πόσο «εξυπηρετικοί» είσαστε όλοι εσείς που εργάζεστε στους «Γιατρούς του Κόσμου»!
Εκείνος με ειρωνεύτηκε λέγοντάς μου «Πω, πω! Τώρα εγώ από την τρομάρα μου, δεν θα φάω το φαγητό μου»!
Αμέσως μετά μπήκε στο κτίριο και βγήκε με την κοινωνική λειτουργό, η οποία μου έδωσε προτεραιότητα! Η κοπέλα που ετοίμασε τον φάκελο της κόρης μου, φυσικά προσπάθησε να δικαιολογήσει την απαράδεκτη συμπεριφορά του ρεσεψιονίστ.
Η πολιτική των παιδιάτρων (της εν λόγω οργάνωσης) πάνω στο θέμα των εμβολίων είναι θέμα άλλου άρθρου.
Συμπέρασμα 1: Οι εργαζόμενοι των «Γιατρών του Κόσμου» θεωρούν ότι μόνο οι αλλοδαποί πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες τους και είναι εχθρικοί απέναντι στους Έλληνες ανασφάλιστους, ακόμα κι αν είναι βαριά ανάπηροι...
Συμπέρασμα 2: Ο μόνος «μπαμπούλας» που τους κάνει να υποκρίνονται ότι δεν κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών είναι οι δημοσιογράφοι.
Σας γράφω επώνυμα την εμπειρία μου και το ίδιο θα κάνω σε επόμενα άρθρα και για άλλες οργανώσεις που υποτίθεται ότι στηρίζουν τους αδύναμους της κοινωνίας μας, δίχως διακρίσεις.
Πηγή: