ΟΣΣΑΚΙΣ Η "ΑΡΧΕΓΟΝΟΣ ΑΚΑΤΑΛΥΤΟΣ ΘΕΪΚΗ ΜΗΤΡΑ", "ΤΟ ΠΡΩΤΟΝ ΚΙΝΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΟΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ", "ΤΟ ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ ΤΟΥ ΠΑΡΜΕΝΙΔΗ", "Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ-ΝΟΥΣ", "Η ΠΡΩΤΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΘΕΩΝ" ΔΙΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΩΣ ΚΡΟΝΟΣ/ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ / ΔΙΑΣ - ΖΕΥΣ ( ΟΠΟΥ ΔΙΑΣ ==> ΔΙΑΙΡΕΣΙΣ ΑΡΧΙΚΩΝ ΖΩΟΓΟΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΖΕΥΣ ==> ΖΕΥΞΙΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ), Η ΕΚΔΗΛΩΣΙΣ ΑΥΤΗ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗΝ ΕΙΣ ΠΤΩΣΙΝ (ΠΤΩΣΙΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ), ΔΙΑΤΙ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΕΙΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΒΑΙΝΕΙ ΠΥΚΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ Η ΔΟΝΗΣΙΣ ΒΑΙΝΕΙ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ (ΚΑΤΩΤΕΡΗ)!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΩΝ Θ Ε Ω Ν ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΫΛΟΝ ΚΟΣΜΟΝ, ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ "ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ" ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΗΣ ΒΑΡΕΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ/ΑΝΘΡΩΠΟΙ «ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΘΕΟΙ», ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΚΑΙ ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΕΙΣ ΑΜΑΡΤΗΜΑ !
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ Π Τ Ω Σ Ε Ω Σ !
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΩΝ, ΔΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗΝ ΤΩΝ, ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΔΙΑΚΑΩΣ ΙΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΘΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ !
ΚΑΤΕΡΧΟΝΤΑΙ Α Γ Ν Ο Ι, ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΘΟΝΟΣ, ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΓΝΩΣΚΟΥΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΟΥΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΩΣ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΝ ΤΗΣ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΕΣ ΕΑΥΤΟΥΣ "ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" .
Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΤΩΣΙΣ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΟΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Η ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΘΟΝΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΣΥΝΙΣΤΑ Π Τ Ω Σ Ι Ν .
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΩΝ Θ Ε Ω Ν ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΫΛΟΝ ΚΟΣΜΟΝ, ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ "ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ" ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΗΣ ΒΑΡΕΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ/ΑΝΘΡΩΠΟΙ «ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΘΕΟΙ», ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΚΑΙ ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΕΙΣ ΑΜΑΡΤΗΜΑ !
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ Π Τ Ω Σ Ε Ω Σ !
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΩΝ, ΔΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗΝ ΤΩΝ, ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΔΙΑΚΑΩΣ ΙΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΘΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ !
ΚΑΤΕΡΧΟΝΤΑΙ Α Γ Ν Ο Ι, ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΘΟΝΟΣ, ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΓΝΩΣΚΟΥΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΟΥΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΩΣ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΝ ΤΗΣ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΕΣ ΕΑΥΤΟΥΣ "ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" .
Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΤΩΣΙΣ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΟΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Η ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΘΟΝΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΣΥΝΙΣΤΑ Π Τ Ω Σ Ι Ν .
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΕΥΓΑΡΑ