Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017

Η Heineken προωθεί την ατζέντα των “open borders” – και όχι μόνο (Βίντεο)

Όταν η πλύση εγκεφάλου των media, η μονότονη φωνή του πολιτικού κατεστημένου, η επέλαση των καλά χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ, η προπαγάνδα της βιομηχανίας του θεάματος, η κατήχηση των σχολείων, οι καμπάνιες των γηπέδων και τα κηρύγματα των εκκλησιών, δεν αρκούν, επιστρατεύονται οι διαφημίσεις μεγάλων εμπορικών εταιριών για να μην μείνει κανείς από τις μάζες που δεν θα πειθαρχήσει στα παραγγέλματα της νέας τάξης.
Η μπίρα Heineken κυκλοφόρησε την διαφήμιση “Worlds Apart”, που περιέχει ένα ξεκάθαρο νεοταξικό πολιτικό μήνυμα. Η καμπάνια της εταιρίας προωθεί «έναν κόσμο χωρίς σύνορα ή εμπόδια».


Όπως βλέπετε στην φωτογραφία επάνω, στα πράσινα κουτάκια της Heineken έχει προστεθεί ένα κείμενο που λέει, «Εις υγείαν ενός ανοιχτού κόσμου. Ενός κόσμου χωρίς σύνορα ή εμπόδια. Στην πεποίθηση ότι υπάρχουν περισσότερα που μας ενώνουν από όσα μας χωρίζουν. Για να βρείτε κοινό έδαφος τσουγκρίστε ένα μπουκάλι με το άτομο δίπλα σας. Επειδή ένας ξένος είναι απλώς ένας φίλος με τον οποίον απλώς δεν ήπιες μια κρύα Heineken ακόμα. Ανοίξτε τον κόσμο σας».
Παρόλο το συγκινητικό κειμενάκι, το διαφημιστικό που θα δείτε παρακάτω υποτίθεται προωθεί τον «διάλογο» μεταξύ ανθρώπων με αντίθετες γνώμες, για καλύτερη κατανόηση και «αλλαγή απόψεων» αλλά στην ουσία δείχνει ξεκάθαρα ότι το μήνυμα είναι μόνο προς μίαν κατεύθυνση. Αυτή της πολιτικά ορθής κατεστημένης άποψης. Οι «αντιρρησίες» – τουτέστιν οι έχοντες «συντηρητικές» απόψεις – για να γίνουν «φίλοι» πρέπει πρώτα να μετανιώσουν (αν γίνεται και να κλάψουν) και να αποκηρύξουν τις απόψεις τους και να μπουν στο «μαντρί».



Στην διαφήμιση βλέπουμε τρία ζευγάρια ανθρώπων που δεν γνωρίζονται να συμμετέχουν σε κάποιου είδους «πείραμα». Το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι έχουν αντίθετες απόψεις. Τα θέματα στα οποία διαφωνούν τα τρία ζευγάρια είναι τα εξής: Φεμινισμός. Κλιματική αλλαγή. Τρανσεξουαλισμός και «ταυτότητα φύλου». Τρία κύρια και αγαπημένα θέματα της αριστερής / λίμπεραλ νεοταξικής ατζέντας.
Τα τρία ζευγάρια συναντιούνται σε μια αποθήκη, όπου τους ανατίθεται η κατασκευή σκαμνιών για να καθίσουν, να χτίσουν το δικό τους μπαρ και να απαντήσουν σε ένα Q & A, ενώ ακούγεται συνεχώς ένας εκνευριστικός ήχος κουδουνιού.



Το πρώτο ζευγάρι είναι ένας λευκός καραφλός άντρας που αυτοπροσδριορίζεται ότι ανήκει στη «Νέα Δεξιά» και είναι κατά του φεμινισμού και μία μαύρη που δηλώνει αριστερή και είναι φανατική φεμινίστρια (έχει και σχετικό μπλουζάκι “Smash patriarchy”). Το άλλο είναι δύο άντρες, όπου ο ένας δεν πιστεύει στην κλιματική αλλαγή και ο άλλος όχι μόνο πιστεύει, αλλά και θεωρεί ότι δεν κάνουμε πολλά για αυτήν. Στο τρίτο εμφανίζεται μία γυναίκα (που είναι τελικά “τρανς”) που μιλάει για τους “τρανς” που πρέπει να έχουν φωνή και ένας άντρας (πάλι λευκός και καραφλός. Έχει σημασία η ενίσχυση των στερεότυπων: λευκός = ρατσιστής, ομοφοβικός κλπ) που λέει ότι δεν θεωρεί ότι αυτό είναι σωστό (εννοεί τους «τρανς») και υπερασπίζεται την ύπαρξη των δύο φύλων.
Στην συνέχεια απαντάνε ένα Q & A για το πώς θα περιέγραφαν τον εαυτό τους. Εδώ προσέξετε πάλι την σημειολογία : Ο λευκός του τρίτου ζευγαριού δηλώνει για τον εαυτό του «απογοητευμένος» και μετά «σοβαρός» και τέλος «έχω τα πάνω μου και τα κάτω μου», ενώ ο τρανς «τυχερός» (ή τυχερή) και «παρεξηγημένος». Ο λευκός του πρώτου ζευγαριού «φιλόδοξος», ενώ η μαύρη «αφιερωμένη» και μετά «δυνατή». Στο δεύτερο ζευγάρι, ο «κακός» λευκός (κατά της κλιματικής αλλαγής) «δογματικός» και μετά «προσβλητικός», ενώ ο καλός λευκός (υπέρ) δεν φαίνεται να λέει κάτι. Το «πείραμα» τελειώνει με την παραδοχή των «συντηρητικών» ότι οι αριστεροί είναι «καλοί» («λάμπεις» λέει στην μαύρη φεμινίστρια ο «δεξιός») και χαμηλώνοντας τα μάτια «μετανιωμένοι» για αυτά που είπαν στην αρχή! Ο «αντιφεμινιστής» αναφωνεί “Smash patriarchy” και ο «αντι-τρανς» λευκός απολογείται ότι μεγάλωσε σε λάθος περιβάλλον (που τον έμαθε ότι υπάρχουν μόνο δύο φύλλα).
Δείτε το απίστευτα προπαγανδιστικό βίντεο:
Αυτό είναι το πρώτο βίντεο μιας σειράς που θα κυκλοφορήσει σε συνεργασία με την Human Library, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση «που αμφισβητεί τα στερεότυπα μέσω συνομιλιών».
H οργάνωση αυτή έχει στόχο, όπως μας πληροφορεί, να «καταπολεμήσει τις προκαταλήψεις, τον ρατσισμό, τις προκαταλήψεις, τις διακρίσεις και το κοινωνικό στίγμα» και να «ενισχύσει την προώθηση της ποικιλομορφίας».
«Διασημότητες» των ΗΠΑ, όπως η λεσβία ηθοποιός Jane Lynch και η φανατική υβρίστρια του Χριστού εβραϊκής καταγωγής «κωμικός» Sarah Silverman επαίνεσαν την διαφήμιση.
Εκτός της Heineken, την ίδια νεοταξική ατζέντα προωθεί και Budweiser, καθώς θέλοντας να προωθήσει την μαζική μετανάστευση (και να κάνει πόλεμο στον Τραμπ), θυμήθηκε την εποχή του Super Bowl, του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος στις ΗΠΑ, να προβάλει μία χολυγουντιανού επιπέδου διαφήμιση από την περίοδο της δεκαετίας του 1800 και τον Adolphus Busch, συνιδρυτή της Budweiser, που μετανάστευσε στις ΗΠΑ από τη Γερμανία, να ταξιδεύει σε άσχημε ς συνθήκες και όταν φτάνει στην Αμερική να δέχεται ρατσιστικά σχόλια όπως «γύρνα σπίτι σου» και «δεν σε θέλουμε εδώ».

Οι λίμπεραλ κατασκευαστές ιλουστρασιόν παραμυθιών θέλουν να πουν ότι οι παράνομοι μετανάστες που κατακλύζουν τις δυτικές χώρες εξ αιτίας των «ανοικτών συνόρων» είναι οι επόμενοι κατασκευαστές μπύρας ή κάποιοι μεγάλοι εφευρέτες.




Πηγή:
redskywarning.blogspot.gr