Είναι γνωστό και το νιώθουμε κάθε μέρα στο πετσί μας, ότι στα
πρατήρια ότι οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ υψηλές
και δεν συμβαδίζουν με τους μισθούς που έχουν πάρει τη κατιούσα τα
τελευταία χρόνια.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων, ακόμα και πριν λίγες ημέρες, έχουν καταθέσει τις πινακίδες, αφού αδυνατούν να τα χρησιμοποιήσουν εξαιτίας των υψηλών τελών κυκλοφορίας, των έκτακτων εισφορών και της ακριβής βενζίνης .
Τι γίνετε κάθε φορά που βάζουμε βενζίνη στο αυτοκίνητό μας; Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα και πόσα χρήματα πληρώνουμε σε φόρους;
Να τα δούμε αναλυτικά:
Σε κάθε λίτρο βενζίνης που κάνει 1,50 ευρώ, το διυλιστήριο πουλάει στην εταιρεία (BP, SHELL, EKO κλπ) 42 λεπτά.
Η εταιρεία και ο πρατηριούχος κερδίζει 12 λεπτά.
Άρα, αν δεν υπήρχε «κράτος» θα αγοράζαμε τη βενζίνη 42+12 = 54 λεπτά.
Όμως σε κάθε λίτρο πληρώνουμε 96 λεπτά φόρους και η τιμή γίνεται 96+54= 1,50 ευρώ.
Και όταν φουλάρουμε με 50 ευρώ:
Πηγή:
zarpanews.gr
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων, ακόμα και πριν λίγες ημέρες, έχουν καταθέσει τις πινακίδες, αφού αδυνατούν να τα χρησιμοποιήσουν εξαιτίας των υψηλών τελών κυκλοφορίας, των έκτακτων εισφορών και της ακριβής βενζίνης .
Τι γίνετε κάθε φορά που βάζουμε βενζίνη στο αυτοκίνητό μας; Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα και πόσα χρήματα πληρώνουμε σε φόρους;
Να τα δούμε αναλυτικά:
Σε κάθε λίτρο βενζίνης που κάνει 1,50 ευρώ, το διυλιστήριο πουλάει στην εταιρεία (BP, SHELL, EKO κλπ) 42 λεπτά.
Η εταιρεία και ο πρατηριούχος κερδίζει 12 λεπτά.
Άρα, αν δεν υπήρχε «κράτος» θα αγοράζαμε τη βενζίνη 42+12 = 54 λεπτά.
Όμως σε κάθε λίτρο πληρώνουμε 96 λεπτά φόρους και η τιμή γίνεται 96+54= 1,50 ευρώ.
Και όταν φουλάρουμε με 50 ευρώ:
- στο διυλιστήριο δίνουμε 14 ευρώ
- στον πρατηριούχο 4 ευρώ
- στο… κράτος 32 ευρώ
zarpanews.gr