Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Το άκουσε όλη η Ελλάδα: «Η πιο επικίνδυνη μορφή φασισμού είναι η αριστερόστροφη»

του Κίμωνα Χαραλάμπους

«Καλοί μου Έλληνες, αδέρφια μου, φασίστες, ρατσιστές, τρομοκράτες, αναρχικοί, τραμπούκοι, θα μάθατε ασφαλώς ότι οι πατριώτες που μας κυβερνούν, οι αριστεριστές, μάζευαν υπογραφές και χθες έριξαν μπογιές στο σπίτι μου για να με εμποδίσουν να μιλήσω μπροστά σε σένα κυρίαρχε λαέ».
Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του Μίκη Θεοδωράκη, με τα οποία ο διάσημος μουσικοσυνθέτης απευθύνθηκε στο πάνω από 1.5 εκατομμύριο Έλληνων που συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος, αντιδρώντας στην πρόθεση της κυβέρνησης να αναγνωρίσει τα Σκόπια με ένα όνομα στο οποίο θα περιλαμβάνεται ο όρος Μακεδονία.

Τεράστιο το πλήγμα για την κυβέρνηση της Αριστεράς, η οποία επικαλείτο τον χαρακτηρισμό «ακροδεξιοί» για να χαρακτηρίσει τον ξεσηκωμό των Ελλήνων, έστω  και σε οργανωμένο συλλαλητήριο, για την Μακεδονία μας.
Ακούστηκε απ’ άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας, καθώς το συλλαλητήριο μεταδίδεται αυτή την φορά παντού, πως η αριστερόστροφη ιδεολογία της Νέας Τάξης είναι η πιο επικίνδυνη μορφή του φασισμού.
«Είμαι πατριώτης διεθνιστής και μάχομαι συνάμα τον φασισμό σε όλες τις μορφές και προπαντός στην πιο επικίνδυνη μορφή του, την αριστερόστροφη», επισήμανε ΜΕ ΝΟΗΜΑ ο Μίκης Θεοδωράκης, αφιερώνοντας την ομιλία του στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.
Μερικές από τις δηλώσεις του:
«Φίλοι και φίλες αφιερώνω την ομιλία μου στον Έλληνα που μας έβγαλε από τον οθωμανικό ζυγό και που έφυγε σαν σήμερα, 4 Φλεβάρη 1843, τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

Εγώ δεν ντρέπομαι όπως οι εθνομηδενιστές που μας κυβερνούν, να παραμένω πιστός στις ιερές σκιές των προγόνων μας, που μας δίδαξαν την αγάπη για την πατρίδα και το έθνος.

Μια πατρίδα που σέβεται και αγαπά όλες τις πατρίδες του κόσμου.

Δεν θα δώσουμε ποτέ το όνομα Μακεδονία».
«Αν διανοηθεί (η κυβέρνηση) να βάλει υπογραφή σε ονομασία που θα περιέχει τον όρο Μακεδονία, είναι υποχρεωμένη να ρωτήσει πρώτα τον ελληνικό λαό».





Πηγή:
el.gr