O “βασιλιάς των λινών” που αισθάνεται Μυκονιάτης…
Πολλά τα ερωτήματα για την βύθιση της θαλαμηγού ALOHA στην Αγία Άννα….
Θεωρεί τον εαυτό του Μυκονιάτη. Η τοπική κοινωνία οφείλει να του το αναγνωρίσει, λέει με χιούμορ ο ίδιος, καθώς η παραμονή του στο «νησί των ανέμων» διαρκεί κάτι περισσότερο από τρεις μήνες κάθε καλοκαίρι -τα τελευταία πέντε τουλάχιστον χρόνια.
Από τα τέλη του Απρίλη έως το τέλος του Αυγούστου ο Τούρκος επιχειρηματίας Ishak Cerit είναι μόνιμος κάτοικος Μυκόνου. Μέχρι χθες διέμενε στο πολυτελές γιοτ του, που φέρει την ονομασία «Aloha». Ένα ferretti 33 μέτρων του 2009, αξίας 6.000.000 ευρώ , το οποίο βυθίστηκε στις 3 τα ξημερώματα της Πέμπτης νότια του νησιού στην Αγ. Άννα Παράγκας, πολύ κοντά σε δυο από τις πιο γνωστές και πολυσύχναστες παραλίες του νησιου, την Ψαρού και τον Πλατύ Γιαλό.
Το «Aloha» είναι έμφορτο με 13 τόνους πετρέλαιο και είχε αποπλεύσει απο την Τουρκία με προορισμο τη Μύκονο. Ήταν ένα δρομολόγιο ρουτίνας από τα πολλά μέσα στο καλοκαίρι για το «Aloha» και τον Ishak Cerit, ο οποίος συνηθίζει να αφήνει τις αναπαυτικές ξαπλώστρες του «Nammos» μόνο όταν συντρέχει κάποιος σοβαρός επαγγελματικός λόγος. Και μετά πάλι πίσω στο αγαπημένο του νησί μαζί με καλή παρέα, που συνήθως απαρτίζουν ομόεθνοί του επιχειρηματίες και αιθέριες υπάρξεις με άρωμα Ανατολής. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν επέβαινε όπως άλλες φορές ο ιδιοκτήτης του σκάφους, γεγονός που προκαλεί ερωτήματα.
Πώς το γιοτ έπεσε σε ξέρα όταν στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή οι καιρικές συνθήκες ήταν αρκετά καλές; Πώς ένα σκάφος 33 μέτρων αποπλέει από την Τουρκία με προορισμό τη Μύκονο με μόλις 4 άτομα πλήρωμα, αριθμός μικρός για τα δεδομένα του;
Ο Ishak Cerit, σύμφωνα με πληροφορίες, επικαλέστηκε ενώπιον των αξιωματικών του Λιμενικού της Μυκόνου την πρόσφατη αντικατάσταση του πληρώματος. «Δεν ήξεραν, δεν έβλεπαν πιθανόν», είπε, υποστηρίζοντας ότι η προσάραξη του πολυτελούς γιοτ οφείλεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Με λίγα λόγια «τα ρίχνει» στον κακό χειρισμό του πληρώματος. Αιτία που μπορεί να σταθεί αρκετή για την είσπραξη της αποζημίωσης από την εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένο. Άλλοι πάλι αποκλείουν το ενδεχόμενο να προσάραξε με δόλο το «Aloha» στον κόλπο της Ψαρούς και αυτόματα η βύθισή του να γίνει θέαμα για τους λουόμενους. |«Τον Σεπτέμβρη θα ταξίδευε στην Ιταλία για να ολοκληρωσει τη συμφωνία για την πώληση του “Aloha” σε Ιταλό επιχειρηματία», αναφέρει φίλος του Τούρκου, ο οποίος αποκλείει το σενάριο να σκηνοθετήθηκε η βύθιση του σκάφους ώστε να παρουσιαστεί ως ναυτικό ατύχημα.
«Το σίγουρο είναι ότι από τη στιγμή που έγινε ό,τι έγινε, δεν τον συμφέρει να το βγάλει έξω. Είναι προτιμότερο να το αφήσει να βυθιστεί, διότι τότε θα εισπράξει σίγουρα την αποζημίωση», προσθέτει με νόημα παράγοντας του νησιού.
Από το Λιμεναρχείο διεβιβάσθη στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου εντολή για την ενεργοποίηση σχεδιου αντιμετώπισης θαλάσσιας ρύπανσης , το οποίο έχει θέσει σε άμεση ετοιμότητα και την ομάδα αντιρρύπανσής του και όλο τον εξοπλισμό που διαθέτει στο νησί πλησίον της περιοχής του ναυαγίου, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν. Το σκάφος πρέπει να ρυμουλκηθεί, γιατί προεξέχει η πλώρη, όπως συνέβη σε ανάλογη περίπτωση πέρυσι με τουρκικό εμπορικό και, εν συνεχεία, να μεταφερθεί στα ναυπηγεία της Σύρου για να εξεταστεί από πραγματογνώμονες.
Ο «βασιλιάς των λινών»
Ο Ishak Cerit θεωρείται ένας από τους πιο δυνατούς επιχειρηματίες στη γείτονα χώρα στον τομέα της ένδυσης. Στην Τουρκία τον αποκαλούν «βασιλιά των λινών», καθώς το εργοστάσιο υφασμάτων που διαθέτει παράγει και εξάγει εξαιρετικής ποιότητας λινά υφάσματα, τα οποία διοχετεύονται στις πιο ακριβές αγορές της Ευρώπης. Τα καλύτερά του κομμάτια δεν τα φέρνει κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο για να τα χαρίσει στους Έλληνες φίλους του. Είναι αρκετά κοινωνικός, προσιτός στο κόσμο και αρκετά χουβαρντάς, καθώς ξοδεύει μεγάλα ποσά για την καλοπέρασή του. Στο «Nammos», το οποίο είναι και το αγαπημένο του στέκι, υπάρχει πάντα στο όνομά του ξαπλώστρα ρεζερβέ μια ανάσα από το κύμα, ενώ οι σερβιτόροι πίνουν νερό στο όνομά του, ίσως επειδή τα φιλοδωρήματα που αφήνει είναι κάτι παραπάνω από γενναία. Το «Aloha» φέρεται να το είχε αγοράσει σχετικά πρόσφατα από Έλληνα επιχειρηματία και δεν είναι το μοναδικο πλεούμενο που έχει στην κατοχή του. Ο Τούρκος μεγαλοεπιχειρηματίας διαθέτει ακόμα, ένα Rivale αξίας 600.000 ευρώ, καθώς και ένα φουσκωτό μεγάλης αξίας, με το οποίο πραγματοποιεί τις σχεδόν καθημερινές του σύντομες εξορμήσεις σε απομονωμένες παραλίες του νησιού.
Πηγή:
http://scoops.gr
Πολλά τα ερωτήματα για την βύθιση της θαλαμηγού ALOHA στην Αγία Άννα….
Θεωρεί τον εαυτό του Μυκονιάτη. Η τοπική κοινωνία οφείλει να του το αναγνωρίσει, λέει με χιούμορ ο ίδιος, καθώς η παραμονή του στο «νησί των ανέμων» διαρκεί κάτι περισσότερο από τρεις μήνες κάθε καλοκαίρι -τα τελευταία πέντε τουλάχιστον χρόνια.
Από τα τέλη του Απρίλη έως το τέλος του Αυγούστου ο Τούρκος επιχειρηματίας Ishak Cerit είναι μόνιμος κάτοικος Μυκόνου. Μέχρι χθες διέμενε στο πολυτελές γιοτ του, που φέρει την ονομασία «Aloha». Ένα ferretti 33 μέτρων του 2009, αξίας 6.000.000 ευρώ , το οποίο βυθίστηκε στις 3 τα ξημερώματα της Πέμπτης νότια του νησιού στην Αγ. Άννα Παράγκας, πολύ κοντά σε δυο από τις πιο γνωστές και πολυσύχναστες παραλίες του νησιου, την Ψαρού και τον Πλατύ Γιαλό.
Το «Aloha» είναι έμφορτο με 13 τόνους πετρέλαιο και είχε αποπλεύσει απο την Τουρκία με προορισμο τη Μύκονο. Ήταν ένα δρομολόγιο ρουτίνας από τα πολλά μέσα στο καλοκαίρι για το «Aloha» και τον Ishak Cerit, ο οποίος συνηθίζει να αφήνει τις αναπαυτικές ξαπλώστρες του «Nammos» μόνο όταν συντρέχει κάποιος σοβαρός επαγγελματικός λόγος. Και μετά πάλι πίσω στο αγαπημένο του νησί μαζί με καλή παρέα, που συνήθως απαρτίζουν ομόεθνοί του επιχειρηματίες και αιθέριες υπάρξεις με άρωμα Ανατολής. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν επέβαινε όπως άλλες φορές ο ιδιοκτήτης του σκάφους, γεγονός που προκαλεί ερωτήματα.
Πώς το γιοτ έπεσε σε ξέρα όταν στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή οι καιρικές συνθήκες ήταν αρκετά καλές; Πώς ένα σκάφος 33 μέτρων αποπλέει από την Τουρκία με προορισμό τη Μύκονο με μόλις 4 άτομα πλήρωμα, αριθμός μικρός για τα δεδομένα του;
Ο Ishak Cerit, σύμφωνα με πληροφορίες, επικαλέστηκε ενώπιον των αξιωματικών του Λιμενικού της Μυκόνου την πρόσφατη αντικατάσταση του πληρώματος. «Δεν ήξεραν, δεν έβλεπαν πιθανόν», είπε, υποστηρίζοντας ότι η προσάραξη του πολυτελούς γιοτ οφείλεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Με λίγα λόγια «τα ρίχνει» στον κακό χειρισμό του πληρώματος. Αιτία που μπορεί να σταθεί αρκετή για την είσπραξη της αποζημίωσης από την εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένο. Άλλοι πάλι αποκλείουν το ενδεχόμενο να προσάραξε με δόλο το «Aloha» στον κόλπο της Ψαρούς και αυτόματα η βύθισή του να γίνει θέαμα για τους λουόμενους. |«Τον Σεπτέμβρη θα ταξίδευε στην Ιταλία για να ολοκληρωσει τη συμφωνία για την πώληση του “Aloha” σε Ιταλό επιχειρηματία», αναφέρει φίλος του Τούρκου, ο οποίος αποκλείει το σενάριο να σκηνοθετήθηκε η βύθιση του σκάφους ώστε να παρουσιαστεί ως ναυτικό ατύχημα.
«Το σίγουρο είναι ότι από τη στιγμή που έγινε ό,τι έγινε, δεν τον συμφέρει να το βγάλει έξω. Είναι προτιμότερο να το αφήσει να βυθιστεί, διότι τότε θα εισπράξει σίγουρα την αποζημίωση», προσθέτει με νόημα παράγοντας του νησιού.
Από το Λιμεναρχείο διεβιβάσθη στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου εντολή για την ενεργοποίηση σχεδιου αντιμετώπισης θαλάσσιας ρύπανσης , το οποίο έχει θέσει σε άμεση ετοιμότητα και την ομάδα αντιρρύπανσής του και όλο τον εξοπλισμό που διαθέτει στο νησί πλησίον της περιοχής του ναυαγίου, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν. Το σκάφος πρέπει να ρυμουλκηθεί, γιατί προεξέχει η πλώρη, όπως συνέβη σε ανάλογη περίπτωση πέρυσι με τουρκικό εμπορικό και, εν συνεχεία, να μεταφερθεί στα ναυπηγεία της Σύρου για να εξεταστεί από πραγματογνώμονες.
Ο «βασιλιάς των λινών»
Ο Ishak Cerit θεωρείται ένας από τους πιο δυνατούς επιχειρηματίες στη γείτονα χώρα στον τομέα της ένδυσης. Στην Τουρκία τον αποκαλούν «βασιλιά των λινών», καθώς το εργοστάσιο υφασμάτων που διαθέτει παράγει και εξάγει εξαιρετικής ποιότητας λινά υφάσματα, τα οποία διοχετεύονται στις πιο ακριβές αγορές της Ευρώπης. Τα καλύτερά του κομμάτια δεν τα φέρνει κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο για να τα χαρίσει στους Έλληνες φίλους του. Είναι αρκετά κοινωνικός, προσιτός στο κόσμο και αρκετά χουβαρντάς, καθώς ξοδεύει μεγάλα ποσά για την καλοπέρασή του. Στο «Nammos», το οποίο είναι και το αγαπημένο του στέκι, υπάρχει πάντα στο όνομά του ξαπλώστρα ρεζερβέ μια ανάσα από το κύμα, ενώ οι σερβιτόροι πίνουν νερό στο όνομά του, ίσως επειδή τα φιλοδωρήματα που αφήνει είναι κάτι παραπάνω από γενναία. Το «Aloha» φέρεται να το είχε αγοράσει σχετικά πρόσφατα από Έλληνα επιχειρηματία και δεν είναι το μοναδικο πλεούμενο που έχει στην κατοχή του. Ο Τούρκος μεγαλοεπιχειρηματίας διαθέτει ακόμα, ένα Rivale αξίας 600.000 ευρώ, καθώς και ένα φουσκωτό μεγάλης αξίας, με το οποίο πραγματοποιεί τις σχεδόν καθημερινές του σύντομες εξορμήσεις σε απομονωμένες παραλίες του νησιού.
Πηγή:
http://scoops.gr