Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

"6 χρόνια και 720 χιλιάδες προσπάθειες για αυτές τις φωτογραφίες!!"


Ο Alan McFadyen είναι ένας δεινός φωτογράφος της άγριας φύσης από το 2009 και πρόσφατα απαθανάτισε αυτό που επιζητούσε για 6 χρόνια. Του πήρε περίπου 4.200 ώρες και 720.000 φωτογραφίες για να κάνει την τέλεια λήψη μιας αλκυόνας που κατευθύνεται προς τη θάλασσα χωρίς να βουτά.
«Η φωτογραφία με την τέλεια βουτιά, που έπρεπε να είναι άψογα ευθεία απαιτούσε από μένα να είμαι στο σωστό σημείο για μια πραγματικά τυχερή λήψη αλλά και το ίδιο το πουλί να είναι τέλειο. Πήγαινα συχνά και έβγαζα 600 φωτογραφίες σε μια συνεδρία και καμία τους δεν ήταν αρκετά καλή. Πλέον κοιτώντας τις χιλιάδες φωτογραφίες που τράβηξα βλέπω πόση δουλειά έχω κάνει για να πετύχω το τελικό αποτέλεσμα!» είπε ο McFadyen στην The Herald Scotland.
Ο ίδιος διαχειρίζεται μια επιχείρηση φωτογραφίας άγριας ζωής που εμπνεύστηκε από την αγάπη του για την φύση και την άγρια ζωή από τον παππού του. «Θυμάμαι τον παππού μου να με παίρνει μαζί του για να δούμε τις φωλιές των αλκυόνων και ξαφνικά βρέθηκα μαγεμένος από την ομορφιά αυτών των θαυμάσιων πουλιών. Οπότε όταν ασχολήθηκα με τη φωτογραφία επέστρεψα στο ίδιο σημείο για να τα απαθανατίσω.»
Περισσότερες πληροφορίες hotographyhides.co.uk | Facebook | Twitter (h/t: heraldscotland)
Στον McFadyen πήρε περίπου 4.200 ώρες και 720.000 φωτογραφίες για να κάνει αυτή την τέλεια λήψη.


«Η φωτογραφία με την τέλεια βουτιά, που έπρεπε να είναι άψογα ευθεία απαιτούσε από μένα να είμαι στο σωστό σημείο για μια πραγματικά τυχερή λήψη αλλά και το ίδιο το πουλί να είναι τέλειο.»


«Πήγαινα συχνά και έβγαζα 600 φωτογραφίες σε μια συνεδρία και καμία τους δεν ήταν αρκετά καλή.»


«Ποτέ δεν σταμάτησα να σκέφτομαι πόσο καιρό μου πήρε να απαθανατίζω αυτά τα πουλιά αλλά πλέον κοιτώντας πίσω είμαι πραγματικά περήφανος για αυτή τη φωτογραφία που έβγαλα.»


«Θυμάμαι τον παππού μου να με παίρνει μαζί του για να δούμε τις φωλιές των αλκυόνων και ξαφνικά βρέθηκα μαγεμένος από την ομορφιά αυτών των θαυμάσιων πουλιών.»


«Είμαι σίγουρος πως ο παππούς μου θα λάτρευε τις φωτογραφίες αυτές, απλά εύχομαι να μπορούσε να τις δει. Όλα τα μέλη της οικογένειάς μου επικοινώνησαν όταν τις είδαν και μου είπαν πως σίγουρα θα ήταν περήφανος για αυτό.»







Πηγή:
tilestwra.com