Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016

Ένα βίντεο, μια διαφήμιση για την...Κρήτη!

Στην καρδιά της πόλης μια επένδυση που αλλάζει τα δεδομένα
Είναι μια από τις επενδύσεις που έγιναν στην καρδιά της πόλης του Ηρακλείου και ξεχωρίζει! Το ξενοδοχείο Olive Green αναβαθμίζει το κέντρο και την περιοχή που πλέον γίνεται συνώνυμο της αγοράς, που αναβιώνει!


  Το όνομα του αποτελείται από δύο λέξεις κομβικές για τη φιλοσοφία και το ύφος του ξενοδοχείου. Η ελιά, σύμβολο δύναμης, διαχρονικότητας, ειρήνης και ευζωίας. Η ελιά είναι η Κρήτη, μέσα από την αγνότητά και την αγριάδα της. Το
πράσινο, που συμβολίζει το οικολογικό, σύγχρονο προφίλ του ξενοδοχείου, με διεθνή κριτήρια βιωσιμότητας. 

  To Olive Green είναι ένα έξυπνο, ενσυνείδητο, φιλικό προς στο περιβάλλον ξενοδοχείο, πρότυπο
για πολίτες και ταξιδιώτες του κόσμου. Με σύγχρονες υποδομές, συνδυάζει την υψηλή τεχνολογία με τη λάμψη της Κρητικής παράδοσης και αναδεικνύει τα στοιχεία που δημιουργούν διαχρονικές αξίες.   

Και το πιο εντυπωσιακό: το βίντεο που διαφημίζει το ξενοδοχείο, στην ουσία διαφημίζει το Ηράκλειο και την Κρήτη.



Πηγή:
cretalive.gr