Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

ΤΕΛΙΚΑ, ΨΥΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ...

Και καλα, οι νεο-ταξιτες που εξαγορασαν τους παντες ωστε να μας πεισουν οτι η Γη "υπερθερμαινεται" προκειμενου να επιβάλλουν "ιδιωτικούς φορους" για την υποτιθέμενη προστασια του πλανήτη, στην μεγαλύτερη παγκοσμια κομπινα ολων των εποχών... Αυτοι ειναι μακρυα, καπου αορατοι, δεν τους βλεπω αλλα πληρώνω το τιμημα των αποφάσεων τους...

Εμένα το προβλημά μου ειναι ολοι αυτοι ΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ που κουβάλησαν προθυμα στους ώμους τους αυτο το κτηνώδες Εγκλημα κατα της Ανθρωποτητας που ανοιξε (εδω και δεκαετίες "Ακαδημαϊκής Συνομωσίας") τον δρομο για την θέσπιση Παγκοσμιων Φορων. Με οποιαδήποτε κατασκευασμένη ψευδο-αιτία.

Και θα πρεπει τωρα να τους διαχωρισω ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ειτε σε "Ρεμαλια-Που-Το-Εκαναν-Για-Τα-Λεφτα" είτε σε Ιδεολογικοποιημένα Ηλιθιους.

Που ομως και οι μεν και οι δε ταυτιζονται πολιτικα - αν και μοιρασμενοι σε διαφορετικα κομματα/μαντρια - και καθοριζουν την ζωη μου...

Ως συνειδητοί βασταζοι μιας Μιαρής Εξουσιας...

Δ. Χοϊδάς (14-12-2016)
Περισσότερα ΕΔΩ

Δείτε επίσης: