Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ Η ΠΟΛΙΣ «ΝΥΣΑ ΤΩΝ ΙΝΔΙΩΝ» ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ «ΜΗΡΟ» ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;

ΟΤΑΝ Ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΙΣΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΤΑΜΟΥΣ - ΚΩΦΗΝΑ –
ΚΑΙ - ΙΝΔΟ - ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ «ΝΥΣΑ». ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΧΤΙΣΕ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΟΤΑΝ ΥΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕ ΤΗΝ « ΝΥΣΑ» Ο Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΑΝΤΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ «ΑΚΟΥΦΙΣ» ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΥΥΠΟΛΗΠΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ. ΟΤΑΝ Ο Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Ο «ΑΚΟΥΦΙΣ» ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
(ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ ΟΙ «ΝΥΣΑΙΟΙ» ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΥΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΙΝΔΩΝ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΠΙΣΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΙΔΡΥΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΧΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ –ΒΑΚΧΟΙ ΤΟΥ-
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΗ ΝΙΚΗ-
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΡΥΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΣ ΗΔΗ
ΕΙΤΕ ΘΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙΝΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
(«Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΝΟΜΑΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ «ΝΥΣΑ
ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ- ΠΑΡΑΜΑΝΑΣ ΤΟΥ- « ΝΥΣΑΣ»
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ « ΝΥΣΑΙΑ»-
ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕ «ΜΗΡΟΝ» ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ «ΜΗΡΟ» ΤΟΥ ΔΙΑ.
ΑΠΟ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ Η «ΝΥΣΑ» ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ
ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ.
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο- ΚΙΣΣΟΣ-
ΔΕΝ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ»).
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ –ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ-
ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.

ΑΡΡΙΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΑΒΑΣΙΣ 
ΙΝΔΙΚΗ ΤΟΜΟΣ Β. ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΜΠΤΟ.