Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

Κολοκυθόσποροι: Καταπολεμούν καρκίνο και διαβήτη, ενώ βελτιώνουν τη λίμπιντο

Οι σπόροι της κολοκύθας μπορούν να βοηθήσουν στην εξολόθρευση των καρκινικών κυττάρων, την καταπολέμηση του διαβήτη και τη βελτίωση της λίμπιντό σας
Όταν χρησιμοποιείτε μία κολοκύθα, μήπως έχετε την τάση να πετάτε τους σπόρους της στον κάδο των απορριμμάτων; Μήπως να το ξανά σκεφτείτε, διότι αυτό είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε με αυτούς τους σπόρους. Εάν δεν μπαίνετε στην διαδικασία να καθαρίσετε και να ψήσετε τους σπόροι κολοκύθας σας, θα σας δώσουμε μερικούς σημαντικούς λόγους για να το κάνετε από εδώ και πέρα, επειδή αυτοί οι σπόροι είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που έχει δώσει η Φύση σε εσάς.



Μάθετε, λοιπόν, τα ακόλουθα 6 οφέλη των κολοκυθόσπορων για την υγεία:

1. Οι σπόροι κολοκύθας είναι γεμάτοι με μαγνήσιο. Οι στατιστικές δείχνουν ότι μεγάλο μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει προβλήματα με την έλλειψη μαγνησίου. Το συγκεκριμένο μέταλλο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πάνω από 300 εκατοντάδες βιοχημικές αντιδράσεις. Έτσι σκεφτείτε ότι μόλις μισό φλιτζάνι σπόρων κολοκύθας παρέχουν το 92% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης μαγνησίου. Το μαγνήσιο έχει ζωτική σημασία για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χωρίς επαρκές μαγνήσιο, τα νευρικά κύτταρα δεν επικοινωνούν σωστά, και γίνονται υπερευαίσθητα.

Επιπλέον, το μαγνήσιο βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και προωθεί την κανονική πίεση του αίματος και είναι επίσης γνωστό ότι εμπλέκεται στον ενεργειακό μεταβολισμό και την πρωτεϊνική σύνθεση. Το Μαγνήσιο, λοιπόν, επηρεάζει θετικά ορισμένες διαταραχές όπως ο διαβήτης, καρδιαγγειακά νοσήματα και υπέρταση.

2. Οι σπόροι κολοκύθας την ενισχύουν την παραγωγή τεστοστερόνης, και έτσι μπορούν να να φέρουν την ανδρική σεξουαλική υγεία σε ένα υψηλότερο επίπεδο. Αυτοί οι σπόροι είναι γεμάτοι με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και επιπλέον βιταμίνες C, D, E, και Κ, ουσίες που είναι σημαντικές για την λίμπιντο σας. Επίσης ο ψευδάργυρος που περιέχεται στους κολοκυθόσπορους, είναι υπεύθυνος για την αύξηση των επίπεδων της τεστοστερόνης.

3. Οι σπόροι κολοκύθας ενισχύουν ακόμη τη διάθεση, και συμβάλλουν στη μείωση των εξάψεων. Η τρυπτοφάνη, που περιέχουν, είναι σημαντική για την παραγωγή της σεροτονίνης από έλλειψη της οποίας πάσχει πολύ μεγάλο ποσοστό του σύγχρονου δυτικού κόσμου και η οποία επηρεάζει άμεσα τη διάθεση, τα αισθήματα, τη μνήμη, την όρεξη, την αντοχή στον πόνο, την αυτοπεποίθηση, τον ύπνο, την πέψη και μαζί με το μαγνήσιο συμβάλλει στη ρύθμιση και εξισορρόπηση της θερμοκρασίας του σώματος.

4. Πως οι σπόροι κολοκύθας συμβάλλουν στην εξολόθρευση των καρκινικών κυττάρων; Η κολοκύθα και οι σπόροι της, περιέχουν Cucurbitacins. Η ένωση αυτή που δίνει την πικρία στα κολοκύθια, τα αγγούρια και άλλα τρόφιμα της ίδιας οικογένειας είναι ικανή να σκοτώσει ή να καταστείλει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων.

5. Τρώτε περισσότερους σπόρους κολοκύθας για να κοιμηθείτε καλά. Το αμινοξύ Τρυπτοφάνη, επίσης αυξάνει την παραγωγή της μελατονίνης και της σεροτονίνης, ουσίες που το σώμα σας χρειάζεται για τον κύκλο και την καλή ποιότητα ύπνου.

6. Υπερτροφία του προστάτη. Έχει διαπιστωθεί ότι τα κολοκυθόσπορα επιδρούν καταπραϋντικά σε προβλήματα του προστάτη, ενώ εξομαλύνουν τη λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος. Μια χούφτα κολοκυθόσπορων αποδίδει 154 θερμίδες. Λόγω των υψηλών ποσοστών λινολεϊκού οξέος (45%) και φυτοστερόλης είναι γνωστό προπαντός σαν φάρμακο των παθήσεων της ουροδόχου κύστης και του προστάτη. Επίσης ο ψευδάργυρος, που έχουν βοηθά στα προβλήματα του προστάτη.

Ελπίζουμε ότι αυτοί οι καταπληκτικοί λόγοι θα είναι αρκετό για να κρατάτε πλέον τους σπόρους της κολοκύθας σας, και να βρείτε ένα ωραίο τρόπο να τους καταναλώνετε.





Πηγή:
Living Traditionally
Επιμέλεια/Μετάφραση: proionta-tis-fisis.com