Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ!!!

Ω! ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΡΧΕ, ΑΔΥΣΩΠΗΤΕ,
ΣΥ ΚΡΑΔΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ
ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.
ΣΥ ΥΦΑΙΝΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΑΤΕΓΚΤΟΝ ΙΣΤΟΝ
ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΘΕΩΝ ΤΕ ΘΝΗΤΩΝ
ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΜΟΙΡΩΝ ΚΑΙ ΩΡΩΝ
ΩΣ Ο “ΚΑΘΟΡΙΣΘΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΛΟΓΟΣ”!!!

Η ΛΕΞΙΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΜΕΙΡΟΜΑΙ =ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟΝ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΣΑΦΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΗΝ ΣΥΝΔΕΣΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΙΝ “ΜΟΙΡΑΝ” ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΩΣ ΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΝ ΤΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ “ΕΙΜΑΡΜΑΙ”.

ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟΝ ΣΥΝΥΠΑΡΞΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΣ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΑΝ ΚΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΝ ΔΡΑΣΙΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΥΛΑΞΙΝ ΕΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΩΣ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΝ, ΜΟΙΡΑ , ΤΥΧΗ, ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΝ.
ΣΥΧΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΟΥΝ: «ἀνάγκαι [30] δ᾽ οὐδὲ θεοὶ μάχονται.» {ΣΙΜΩΝΙΔΗΣ ΚΕΙΟΣ απ.542 Page}.
ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΜΟΙΡΩΝ, ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΩΝ.
  • ΕΙΝΑΙ Ο “ΚΑΘΟΡΙΣΘΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ”
  • «Εἱμαρμένη ἐστὶν ὁ τοῦ κόσμου λόγος ἤ λόγος τῶν ἐν τῷ κόσμῳ προνοίᾳ διοικουμένων ...» {ΣΤΟΒΑΙΟΣ Ἐκλογαί, Α΄, V, 15, 5}
  • «ἔστι δ' εἱμαρμένη αἰτία τῶν ὄντων εἰρομένη » {ΧΡΥΣΙΠΠΟΣ}
  • «ὡς μὲν ἐν Φαίδρῳ, λέγοιτ´ ἂν ἡ εἱμαρμένη λόγος θεῖος ἀπαράβατος δι´ αἰτίαν ἀνεμπόδιστον, ὡς δ´ ἐν τῷ Τιμαίῳ, νόμος ἀκόλουθος τῇ τοῦ παντὸς φύσει, καθ´ ὃν διεξάγεται τὰ γινόμενα»{[568e] ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ Περὶ εἱμαρμένης}
ΟΙ ΣΤΩΪΚΟΙ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ, Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΪΚΗ ΥΨΙΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΔΥΣΩΠΗΤΟΝ ΑΛΥΣΙΔΩΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΚΑΘΕ ΑΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΟΥ (εἱρμὸν αἰτιῶν) ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΝ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ, ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ΩΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ. «"Καθ’ Ειμαρμένην δέ φασί τά πάντα γίνεσθαι Χρύσιππος έν τοις Περί Ειμαρμένης καί Ποσειδώνιος έν δευτέρω Περί Ειμαρμένης καί Ζήνων, Βόηθος δέ έν πρώτω Περί Ειμαρμένης. Εστι δέ Ειμαρμένη αιτία τών όντων είρομένη ή λόγος καθ ’ ον ό κόσμος διεξάγεται» {Διογ. Λαέρτ. VII, 149, SVF I 175 & II 915}

         «
 Περί οὐσίας εἱμαρμένης:
  • Ἡράκλειτος οὐσίαν εἱμαρμένης λόγον τὸν διὰ τῆς οὐσίας τοῦ παντὸς διήκοντα: αὕτη δ᾽ ἐστὶ τὸ αἰθέριον σῶμα, σπέρμα τῆς τοῦ παντὸς γενέσεως. [p. 295]
  • Πλάτων λόγον ἀίδιον καὶ νόμον ἀίδιον τῆς τοῦ παντὸς φύσεως.
  • Χρύσιππος δύναμιν πνευματικὴν τάξει τοῦ παντὸς διοικητικήν καὶ πάλιν ἐν τοῖς Ὅροις ‘εἱμαρμένη ἐστὶν ὁ τοῦ κόσμου λόγος ἢ νόμος τῶν ὄντων ἐν τῷ κόσμῳ προνοίᾳ διοικουμένων ἢ λόγος, καθ᾽ ὃν τὰ μὲν γεγονότα γέγονε τὰ δὲ γινόμενα γίνεται τὰ δὲ γενησόμενα γενήσεται.’
  • Οἱ Στωικοὶ εἱρμὸν αἰτιῶν, τουτέστι τάξιν καὶ ἐπισύνδεσιν ἀπαράβατον.» {Pseudo-Plutarch}
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ, ΠΡΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ -«πάντα γίνεσθαι καθ’ εἱμαρμένην καί διά τῆς ἐναντιοδρομίας ἡρμοσθαι τά ὂντα…» {ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ}- ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΝ, ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑΝ, ΤΗΝ ΦΥΣΙΝ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ.
«Ποσειδώνιος τρίτην άπό ΔΙΟΣ (δηλ. την Ειμαρμένην):
Πρῶτον μὲν γὰρ εἶναι τὸν ΔΙΑ,
Δεύτερον δέ την ΦΥΣΙΝ,
Τρίτον δέ τήν ΕἱΜΑΡΜΕΝΗΝ»{Pseudo-Plutarch
}

ΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗΝ ΔΥΝΑΜΙΝ, ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΟΣ, ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΟΙ ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ (ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ).

ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ – ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ – ΔΟΞΑΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΟΙΡΕΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΩΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΝ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΚΡΑΤΗ.

ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΩΝ, ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ:
  • ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ
  • ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΒΟΥΛΗΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΤΩΝ {ΙΕΡΟΚΛΗΣ, «ΧΡΥΣΑ ΈΠΗ», 8}.
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ ΕΠΟΥΔΕΝΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΜΥΗΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΛΕΠΗΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΟΔΟΝ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ, ΒΑΘΜΗΔΟΝ ΑΠΟΚΤΑ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ, ΕΝΝΟΕΙ ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑΝ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑΙ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ ΤΟΥ (=ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΝ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΕΚΟΥΣΙΩΣ, ΩΣ ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΝ ΕΡΓΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!


ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟΝ ΛΟΓΟΝ, ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ) ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ, ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΜΟΡΦΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΝΑΓΛΥΦΟΙ, ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗΝ ΕΚΕΙΝΗΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΛΕΠΤΟΦΥΗΝ ΣΥΛΛΗΨΙΝ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΚΟΣΜΟΝ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ".
Η ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ, ΜΑΣ ΩΘΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ  ΟΤΙ,  Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!  ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΑ "ΣΤΑΤΙΚΑ" ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ  ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ,  ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ.
ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΝ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΝ, ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΕΙ, ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΑΣΘΕΙ, ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΘΕΙ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΤΗΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΟΥ ΕΝΟΣ)

ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ = ΗΡΑ (Μ) ΜΕΝΕΙ = ΗΡΑ (Μ) ΝΕΜΕΙ = ΜΟΙΡΑ ΝΕΜΕΙ/ Η ΜΟΙΡΑ ΔΙΑ-ΝΕΜΕΙ ΜΕΡΙΔΙΟΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΡΑΣΙΝ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΕΩΣ!!!
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΕΥΓΑΡΑ

"Αγου δέ μ’, ὤ ΖΕῦ, καί σύ γ’ ἡ ΠΕΠΡΩΜΕΝΗ ,
ὄποι ποθ’ ὑμῖν εἰμί διατεταγμένος,
ὡς ἕψομαι γ’ ἄοκνος· ἤν δέ γέ μή θέλω
κακός γενόμενος, οὐδέν ἧττον ἕψομαι.""

"Οδήγησέ με, ω ΔΙΑ, και συ η πεπρωμένη ( = ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ),
εκεί όπου από καιρό με έχετε προορίσει.
Γιατί θα ακολουθήσω χωρίς να βαρυγκωμήσω ×
κι αν ακόμη δεν θέλω, κι αποδειχθώ κακός,
έτσι κι αλλιώς θα ακολουθήσω. "
{ΕΠΙΚΤΗΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ 53.1 }


Πηγή: